ik heb het wel lekker hiero draaien, maar wat kan ik ermee? heeft iemand een link ? liefst naar een nederlandse site...
Verwijderd
Wat dacht je van een database maken etc???
Dus jij draaid iets waarvan je niet eens weet wat het doet?
Dus jij draaid iets waarvan je niet eens weet wat het doet?
nee had ik niet verzinnen,
en ja ik wist dat het wat met dbases te maken had, maar hoe je het gebruikt wist/weet ik niet kerel
en ja ik wist dat het wat met dbases te maken had, maar hoe je het gebruikt wist/weet ik niet kerel
Waarom draai je iets als je 1) niet weet wat het is en 2) wat de mogelijkheden zijn.
Aangeboden: boek Ms SQL for dummies, relationeele db's, wat kan ik er mee
Aangeboden: boek Ms SQL for dummies, relationeele db's, wat kan ik er mee
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
lemme guess... zat zeker op zo'n verzamelceedeetje dat je net bij de free record shop had gehaald
ok ok ok tuurlijk weet ik wel wat SQL is, maar ik weet niet hoe ik ermee moet werken, en dan is 1, installeren en uitvinden een oplossing, maar als je het dan nog niet percies weet vraag je het hier! (oplossing 2)
SQL structured Query Language, (uit me hoofd nog wel
)
Blablablabla
en het zit op de OFFICE 2000 CD, gratis cd's heb ik niet, duseh..
maar volgens mij weten jullie het net zo min als mij.
SQL structured Query Language, (uit me hoofd nog wel
Blablablabla
en het zit op de OFFICE 2000 CD, gratis cd's heb ik niet, duseh..
maar volgens mij weten jullie het net zo min als mij.
Bij mij op het werk kan je er Baan op laten draaien, maar Oracle is toch beter/sneller.
SQL is prima voor eigen gebruik maar een bedrijf als Baan heeft daar te weinig aan ;-)
Ik kan nog rijmen ook.
SQL is prima voor eigen gebruik maar een bedrijf als Baan heeft daar te weinig aan ;-)
Ik kan nog rijmen ook.
Die op de office cd is de personal versie. Voor kleine db's merk je het verschil niet maar als je grote queries uitvoerd zegt ie poef, ofzo 
En tja wat kan je met MSSql server, nouja, een dagboek bijhouden e.d.
En tja wat kan je met MSSql server, nouja, een dagboek bijhouden e.d.
Verwijderd
Hij bedoeld waarschijnlijk MSDE, deze staat wel op de Office2000 CD en is een soort gestripte versie van MSSQL7 (alleen de core).
Kan eenvoudig vanuit Access2000 beheerd worden en biedt meer dan genoeg opties voor de normale gebruiker.
Mark.
Kan eenvoudig vanuit Access2000 beheerd worden en biedt meer dan genoeg opties voor de normale gebruiker.
Mark.
thx, mark daar heeft ik meer aan
ow,gertje, thx voor het coole idee
ow,gertje, thx voor het coole idee
Pagina: 1