Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 11:01
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de MMC snap-ins van Exchange 2000 werkend te krijgen onder Vista Business?

Normaal gesproken installeer je gewoon de Exchange 2000 Manager Tools en heb je vervolgens de Exchange functies in je MMC-tool. Vista brabbelt echter dat het niet wil installeren...

Heb me slag in de rondte gezocht, maar hier is kennelijk (nog) geen oplossing voor...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je deze niet tegengekomen bent dan. Weliswaar voor 2003 en 2007 maar hetzelfde geldt voor 2000: You cannot install the Exchange Management Console or the Exchange System Manager on a Windows Vista-based computer

Verder staan hier nog wat workarounds die misschien ook wel zouden kunnen werken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 19:10

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Het is volgens mij toch al geen goed idee om met Exchange 2000 aan de slag te gaan op Vista gebaseerde workstations of servers. Heb hier zelf wel een beetje ervaring mee. Je krijgt echt de vreemdste problemen (heb zelfs hele mailboxen zien verdwijnen o.O).

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Sn0WDr4gon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:49:
Het is volgens mij toch al geen goed idee om met Exchange 2000 aan de slag te gaan op Vista gebaseerde workstations of servers. Heb hier zelf wel een beetje ervaring mee. Je krijgt echt de vreemdste problemen (heb zelfs hele mailboxen zien verdwijnen o.O).
Ik wil ook een Vista gebaseerde server >:) Maar mailboxen zien verdwijnen door Vista.... Staat er toch iets niet goed op je server. Een client kan geen mailbox verwijderen, misschien de inhoud als je Outlook heel excentriek insteld.

Wilde altijd al iets over computers weten