Ik zou wel eens via het internet een soort beursspel willen spelen die de actuele koersen volgt en dan het liefst niet een beurs zoals de aex maar wereldwijd. Ik ben wel benieuwt wat je kan klaarspelen met een klein beginkapitaal. Heet iemand enig idee waar ik dat kan vinden, ik ben tot nu toe nog weinig soeps tegen gekomen. Het liefst gewoon direct via de browser.
Hmmm zou inderdaad wel leuk zijn.
Op wat voor schaal moet het zijn? En gratis?
Op wat voor schaal moet het zijn? En gratis?
Je zou eens kunnen kijken op belegger.nl daar hebben ze wel een leuk beursspel. Hij is gratis en volgt de AEX. Je kunt handelen in de meeste fondsen, aandelen, en opties.
Je kunt een gewone portefeuille bijhouder gebruiken, bijvoorbeeld op www.iex.nl.
Who is John Galt?
Ik heb nu dit: http://community.investopedia.com/
Ziet er leuk uit, maar ik krijg errors. Ik zal eens kijken naar de anderen.
Ziet er leuk uit, maar ik krijg errors. Ik zal eens kijken naar de anderen.
hmm, hier kan je ook prijzen winnen. Maar ik krijg geen conformation mail, ook niet als ik opgeef dat mn wachtwoord vergeten is.justmental schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:05:
Je kunt een gewone portefeuille bijhouder gebruiken, bijvoorbeeld op www.iex.nl.
De game die ik eerder postte ligt eruit, een erg trage site en ook vrij onduidelijk. Ik zie wel dat er veel verbetering mogelijk is.
Pagina: 1