Hallo,
In een project waaraan ik nu werk heb ik iets dat ik beter wil maken (met het oog op later).
We hebben zeg maar een control die speciale buttons bevat. Deze moet zowel boven als onderin de pagina weergegeven worden. Het liefst zou ik dit vanuit "object" doen ipv ze beide aan te spreken los van elkaar en dubbel de toevoegingen doen.
Een voorbeeld om het misschien duidelijker te maken:
(nu)
naar (ik weet dus niet OF het wel kan
maar daarvoor ben ik hier)
Alvast bedankt voor het meedenken!
In een project waaraan ik nu werk heb ik iets dat ik beter wil maken (met het oog op later).
We hebben zeg maar een control die speciale buttons bevat. Deze moet zowel boven als onderin de pagina weergegeven worden. Het liefst zou ik dit vanuit "object" doen ipv ze beide aan te spreken los van elkaar en dubbel de toevoegingen doen.
Een voorbeeld om het misschien duidelijker te maken:
(nu)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| ContainerTop.addButton(IndexButton); ContainerTop.addButton(PostButton); ContainerBottom.addButton(IndexButton); ContainerBottom.addButton(PostButton); // verderop ContainerTop.eenFunctie(); ContainerBottom.eenFunctie(); |
naar (ik weet dus niet OF het wel kan
code:
1
2
3
4
5
6
| ContainerManager.addButton(IndexButton); ContainerManager.addButton(PostButton); // verderop ContainerManager.eenFunctie(); |
Alvast bedankt voor het meedenken!