Toon posts:

Google maps off line

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Alleereerst HOOP ik dat ik hier goed zit, want op GoT heb ik patent op het posten in de verkeerde sectie: indien deze verkeerd staat: laat me even weten waar ik heen moet!

nu de vraag:
Kan iemand mij helpen: ik wil de functionaliteit en de layout van google maps gebruiken op een laptop die geen permanente internet toegang heeft.

Ik kan dus wel een paar map plaatjes op de hdd zetten, ruimte tot een paar 100 mb is geen probleem. Echter hoe koppel ik hier de functionaliteit aan die nu wel op de on-line page te krijgen is?

ik heb al een aantal zaken bedacht:

google gear installeren om de de scripten en alles te cachen, maar ik vrees dat ik dan nog problemen gaan krijgen.

Er zijn een aantal programma's om maps op een smartphone/pda te zetten onder windows mobile, dus ik dacht het volgende

ik emuleer windows mobile op mijn laptop, kon echter neit heel snel een volledig werkend programma vinden wat dat kon (vond iets, maar daar was een driver niet meer van te krijgen, daarbij levert het ellende wat betreft opstarten met notebook)

OF

ik installeer windows mobile op mijn notebook en ben compleet klaar. De laptop hoeft nl verder helemaal niets te doen! ('t is ook een oud beestje). echter gaat dit en hoe bekom ik windows mobiel

of heeft er iemand nog een compleet ander programma/idee voor mijn probleem. Het is nl voor een display en op beurzen is niet altijd internet verbinding en als het er is is het vaak peperduur!