Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
(hoop dat nieuw topic mag, zonde van het oude)

Klopt ik had hier ook al een topic over gemaakt op fok, maar hier geloofde niemand me, ik had ook nog een tweede topic gemaakt daar..:
http://forum.fok.nl/topic/1115754

best grappig dat er toevallig een Philippe Roosen is die marketing studeert, dat ben ik niet, woon ook niet in belgie he.

Ik studeer multimedia en loop stage bij ThirdFloorDesign, er werd mij gevraagt om een promotie stunt te verzinnen. zelf vonden ze dit een wat te aggressieve methode voor de pers. voor forums zoals fok en deze leek het me wel wat, al resulteert het niet in downloads op de site.

Aangezien dit toch het forum "Werk en Inkomen" is zou ik graag wat tips vragen over betere (geloofwardigere) marketing campagnes? ik vond het best leuk hier wat voor te bedenken.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sorry, maar kansloos... :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
ik vond het zeker een orginele manier, laat je dus afschrikken als ze de topics dichtgooien.

- Maar je maakt wel wat mee! -

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

ms moet je even wat faq lezen :)

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

1 viral is nog geen marketingcampagne, dan zit er vaak ook nog een diepere gedachte achter.
Dit is een uiting die in korte tijd een klein gedeelte van je marktsegmentatie benaderd, niet echt voor de lange termijn, lijkt me.

Wil je meer virals verzinnen, dan is creatief zijn voldoende.
Wil je een goede marketingstrategie, denk dan iets langer na.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Spammen staan wij niet toe..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.