Toon posts:

mail server mac not found

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

zit met een heel raar en dom probleem sinds een paar dagen, ik kan mail.mac.com niet via mijn telefoon benaderen, het gaat om een N95 en ik krijg steeds maar een melding, server not found
nu weet ik niet zeker of ik in dit forum moet zijn of die van de mobiele telefoons, maar ik mag er vanuit gaan dat er meer mensen met een .mac account zitten hier vandaar mij vraag.
het lijkt zo simpel, inkomende mail server mail.mac.com, uitgaande smtp smtp.gprs.t-mobile.nl, gebruikersnaam en wachtwoord. Kind kan de was doen zou je denken maar helaas..Oh ja, voor uitgaande mail moet ik nog ssl aanvinken.
Met deze instellingen werkt het wel op gewone computers maar niet op mijn telefoon.
rara

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Heb je al eens wat rond gegoogled? Ik wel en ik kom best wat interessante resultaten tegen. Misschien maar eens proberen.

Launching containers into space

Verwijderd

Topicstarter
ik zit te googlen op mijn telefoon en dat valt niet mee op zijn klein schermpje, nogmaals het heeft eerder wel gewoon gewerkt en er is op zich niet zo veel spannends aan inkomende mail.mac.com
vroeg me eigenlijk af of er iemand anders was met een .mac mail account en dit op een telefoon kon testen.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

In mijn Twitter feed zag ik iets voorbij komen dat .Mac IMAP mail er uit lag. Diezelfde gast zei ook dat het misschien te maken zou kunnen hebben met een nog aan te kondigen .Mac update op MWSF.

Gebruik je dus IMAP toevallig? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door mindcrash op 15-01-2008 13:10 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Topicstarter
nope, gewoon pop3. Niemand met een .mac account en een mobiele telefoon om mail te poppen?

Verwijderd

Topicstarter
ok opgelost, hoe suf...nog eens goed gekeken naar mijn .mac account op mijn Imac, en daar stond mijn email account dus op Imap, vandaar dat poppen via telefoon niet lukte.
8)
Pagina: 1