Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ho, verkeerd account... :P

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 15-01-2008 10:39 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 09:55

Brabrabra

Chaoss ahv

Ik probeer op m'n werk een netwerkprinter te installeren. De printer is een HP Business Inkjet 2800, welke is geïnstalleerd op de Power Mac G5 van m'n collega.

Windows vindt hem wel, maar hij vraagt om de driver. Die staat op de Vista cd, want ik kan hem lokaal wel installeren, maar daar heb ik dus niks aan. Als ik hem via het netwerk wil installeren, vraagt hij om een inf bestand en ik heb geen idee welke ik dan zou moeten hebben.

Ik heb al gezocht op GoT en google, maar kan er niks over vinden. Weet iemand hoe het moet?

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoezo heb je niks aan de driver die je lokaal tot je beschikking hebt? Want het vermoeden rijst dat je nu probeert de driver te installeren die bekend is op de Mac en ik heb mijn twijfels of daar dus een volledig Vista-certified driver vandaan getrokken kan worden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabrabra

Brabrabra

Chaoss ahv

MAX3400 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:40:
Hoezo heb je niks aan de driver die je lokaal tot je beschikking hebt?
Nou, die printer die ik lokaal heb geïnstalleerd, zoekt op LTP1 en daar hangt die printer niet aan, want die hangt aan de Mac van m'n collega.

[ Voor 23% gewijzigd door Brabrabra op 15-01-2008 10:52 ]

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je niet handmatig een printer installeren en die op IP-adres koppelen ofzo? Of op share-naam?

Ik mis gewoon in de werkwijze de gezochte/gebruikte opties die bestaan onder Windows om een printer te koppelen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabrabra

Brabrabra

Chaoss ahv

MAX3400 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:52:
Kan je niet handmatig een printer installeren en die op IP-adres koppelen ofzo? Of op share-naam?

Ik mis gewoon in de werkwijze de gezochte/gebruikte opties die bestaan onder Windows om een printer te koppelen...
Ik heb gekeken of ik een poort kon aanmaken om die lokale printer aan te koppelen in plaats van LPT1, maar als ik de naam van die Mac in vul, is dat nog geen printerpoort.
De printer zelf heeft geen ip. Die is alleen met USB verbonden aan de Mac.

Ik heb er ook niet echt veel verstand van trouwens...

Pagina: 1