Ho, verkeerd account...
[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 15-01-2008 10:39 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 15-01-2008 10:39 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nou, die printer die ik lokaal heb geïnstalleerd, zoekt op LTP1 en daar hangt die printer niet aan, want die hangt aan de Mac van m'n collega.MAX3400 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:40:
Hoezo heb je niks aan de driver die je lokaal tot je beschikking hebt?
[ Voor 23% gewijzigd door Brabrabra op 15-01-2008 10:52 ]
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb gekeken of ik een poort kon aanmaken om die lokale printer aan te koppelen in plaats van LPT1, maar als ik de naam van die Mac in vul, is dat nog geen printerpoort.MAX3400 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:52:
Kan je niet handmatig een printer installeren en die op IP-adres koppelen ofzo? Of op share-naam?
Ik mis gewoon in de werkwijze de gezochte/gebruikte opties die bestaan onder Windows om een printer te koppelen...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq