Ik gebruik nu al enkele maanden Vista Ultimate Edition. Maar ik kom steeds meer DEP meldingen tegen in IExplorer. Kon op Hyves eerst een hoop functies niet gebruiken, vanwege het feit dat Vista elk adobe flash object simpelweg als onveilig beschouwd.
Maar nu kan ik ook geen foto's meer uploaden in een mail bestand, en op myspace gaat dat ook al niet meer.
Heb hier al enkele keren gezocht naar het probleem, en heb de unisntaller al geprobeerd, en flash weer op nieuw geïnstalleerd, maar het ziet er naar uit dat het simpelweg onmogelijk lijkt om het fatsoenlijk aan de praat te krijgen.
In hotmail heb ik het kunnen omzeilen, door een plaatje als een bestand in te voeren, en het dan met een html tag in de mail weer te geven. Maar op Myspace gaat dat weer niet. Ik houd voor een rockcafé ook een Myspace profiel bij, maar die kan ik nu dus simpelweg niet meer fatsoenljik updaten.
hieronder heb ik de details van de laatste foutmelding van dat DEP gebeuren erbij gezet.
Ik hoop dat er iemand is die me iets verder kan helpen met dit probleem, want ik raak zo behoorlijk achterop.
Ik heb al geprobeerd om een exceptie aan te maken in de DEP settings, maar voor 64 bit toepassingen kan DEP niet worden uitgeschakeld. Daar zit ik dus mooi te kijken.
Maar nu kan ik ook geen foto's meer uploaden in een mail bestand, en op myspace gaat dat ook al niet meer.
Heb hier al enkele keren gezocht naar het probleem, en heb de unisntaller al geprobeerd, en flash weer op nieuw geïnstalleerd, maar het ziet er naar uit dat het simpelweg onmogelijk lijkt om het fatsoenlijk aan de praat te krijgen.
In hotmail heb ik het kunnen omzeilen, door een plaatje als een bestand in te voeren, en het dan met een html tag in de mail weer te geven. Maar op Myspace gaat dat weer niet. Ik houd voor een rockcafé ook een Myspace profiel bij, maar die kan ik nu dus simpelweg niet meer fatsoenljik updaten.
hieronder heb ik de details van de laatste foutmelding van dat DEP gebeuren erbij gezet.
Door de vele problemen van deze aard is het voor mij zéér onoverzichtelijik geworden om op het forum nog een beetje door de bomen het bos te zien. Ik heb soms ernstig last van concentratie problemen, en dan slaat bij mij de boel volledig op tilt tijdens het zoeken, en wordt alles blanco. Dat staat los van het digitale probleem, maar ik kan zo ook niet meer verder met mijn werk aan die site, voor dat café.....en dat is zéér lastig.Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BEX
Naam van de toepassing: iexplore.exe
Versie van toepassing: 7.0.6000.16575
Tijdstempel van toepassing: 470c3339
Naam van foutmodule: StackHash_8d13
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingsmarge: 0a180880
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsgegevens: 00000008
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1033
Aanvullende informatie 1: 8d13
Aanvullende informatie 2: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311
Aanvullende informatie 3: 8d13
Aanvullende informatie 4: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311
Ik hoop dat er iemand is die me iets verder kan helpen met dit probleem, want ik raak zo behoorlijk achterop.
Ik heb al geprobeerd om een exceptie aan te maken in de DEP settings, maar voor 64 bit toepassingen kan DEP niet worden uitgeschakeld. Daar zit ik dus mooi te kijken.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P