Toon posts:

HDD wordt niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Laat ik beginnen met: huh?!

Ik had tot dertig minuten geleden een prima werkende Freecom 400 GB externe hdd. Tot ik Windows XP ging installeren op een nieuwe (interne) hdd en m'n externe hdd gewoon nog in m'n pc had zitten. Gevolg: Windows herkent m'n Freecom niet meer. Nouja, niet meer op de goede manier. Hij ziet 'm als een zogenaamde Samsung HD400LD USB Device en is niet meer benaderbaar via Verkenner.

Wtf is going on?

Groet!
D.

//

Is een titeledit naar 'Externe HDD wordt niet meer herkend' mogelijk? Dank! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 00:24 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je XP hebt geinstalleerd, is dat dan wel degene met SP1? Of iig met 48b lba support. Anders is de kans groot dat je hem niet ziet of niet kan benaderen.
Wat zie je trouwens in diskmanagment bij deze drive staan?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:25:
Als je XP hebt geinstalleerd, is dat dan wel degene met SP1? Of iig met 48b lba support. Anders is de kans groot dat je hem niet ziet of niet kan benaderen.
Wat zie je trouwens in diskmanagment bij deze drive staan?
Heb inmiddels m'n pc teruggeschakeld naar oude WXP-configuratie, dus inclusief SP2, en ook daar wordt 'ie niet herkend.

'Schijfbeheer' zegt 3 schijven te zien: C, D en G. C en D zijn partities op m'n vaste hdd, G is m'n iPod. Dan is er nog een 'Schijf 1', die zwart is - 372,61 gb niet-toegewezen... Ik wil 'm best formatteren, maar dan moet ik eerst m'n gegevens er af kunnen slepen. Op de één of andere manier.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 00:29 ]