--------------------------------------------------------------------------------
Beste tweakers,
Mijn probleem: ik zou graag fifa08 en dirt op mijn laptop spelen maar beide spellen happeren zodanig hard dat dit niet te spelen valt.
HP pavilion 6500
Athlon AMD 64 X2
nVidia MCP67M
2GB ram
Heb mijn specs gecontroleerd via www.systemrequirementslab.com en die voldoen voor beide games!
Ik heb het probleem hier al een keertje aangehaald maar had toen nog niet echt de moeite genomen om veel dingen uit te proberen. Vandaar, na een tijde searchen en een beetje prutsen, deze 2de poging:
Ik heb nu uiteindelijk alles geprobeerd wat ik kon vinden, zoals
-nieuwste drivers updaten
-Mijn processor constant laten draaien op 100% (via BOINC)
-Shared memory op 128 mb gezet en nog wa dinges proberen veranderen in bios maar helpen allemaal niet (keb ze dan maar terug gezet)
-EA gecontacteer -->geen reactie
-Codemasters gecontacteerd--> geen reactie
-Het spel opnieuw geinstalleerd, ...
-compabiliteitsmodus op xp gezet, helpte ook niet
Bij degene die hetzelfde probleem hebben (vooral bij fifa 08 blijkt zo ) werkt het om gewoon XP te installeren maar is er dan geen manier om dit op vista te kunnen draaien? (zou graag vista behouden)
Hopelijk komt er een goede oplossing voor de bus:)
Alvast bedankt!!
Beste tweakers,
Mijn probleem: ik zou graag fifa08 en dirt op mijn laptop spelen maar beide spellen happeren zodanig hard dat dit niet te spelen valt.
HP pavilion 6500
Athlon AMD 64 X2
nVidia MCP67M
2GB ram
Heb mijn specs gecontroleerd via www.systemrequirementslab.com en die voldoen voor beide games!
Ik heb het probleem hier al een keertje aangehaald maar had toen nog niet echt de moeite genomen om veel dingen uit te proberen. Vandaar, na een tijde searchen en een beetje prutsen, deze 2de poging:
Ik heb nu uiteindelijk alles geprobeerd wat ik kon vinden, zoals
-nieuwste drivers updaten
-Mijn processor constant laten draaien op 100% (via BOINC)
-Shared memory op 128 mb gezet en nog wa dinges proberen veranderen in bios maar helpen allemaal niet (keb ze dan maar terug gezet)
-EA gecontacteer -->geen reactie
-Codemasters gecontacteerd--> geen reactie
-Het spel opnieuw geinstalleerd, ...
-compabiliteitsmodus op xp gezet, helpte ook niet
Bij degene die hetzelfde probleem hebben (vooral bij fifa 08 blijkt zo ) werkt het om gewoon XP te installeren maar is er dan geen manier om dit op vista te kunnen draaien? (zou graag vista behouden)
Hopelijk komt er een goede oplossing voor de bus:)
Alvast bedankt!!