[XP] Muziek licentie opnieuw ophalen na herinstallatie?*

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik zit met het volgende probleem, ik heb 2 jaar geleden online muziek gekocht bij de Freerecord shop. Op mijn oude PC kan ik de *.wma bestanden nog afspelen in Windows Media Speler 11 (gebruik XP Pro SP2), op mijn nieuwe PC (XP Pro SP2) lukt dat niet meer (krijg een melding dat er een licentie opgehaald moet worden, maar er gebeurd niets).

Hoe kan ik dit oplossen, aangezien ik meerdere albums online heb gekocht.

Alle hulp is welkom.

Groeten .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 19:28

Beugelfles

I love rusty spoons

In het kader van:
Waar bevinden zich de bestanden? Op je HDD, CD, DVD, mp3-speler etc.? Probeer eens met Winamp oid, in ieder geval een ander programma dan WMP. Wat staat er op de site van Free Record Shop? Welke eigendomsrechten heb je met betrekking tot de bestanden? Ongelimiteerd afspelen/branden of alleen maar afspelen op je huidige pc? Succes ermee.
offtopic:
Dit toont aan dat digitale eigendom op media nog niet erg goed geïmplementeerd is, het is voor veel consumenten onduidelijk hoe een en ander nu precies in elkaar steekt

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen key gebackupt oid? Neem even contact op met de FRS, aangezien je het bij hen hebt gekocht :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De *.wma bestanden staan op de 2e HDD, op de 1ste HDD staat XP (oude PC). Ik heb geen backup van de keys. Op de site van de Freerecord Shop kan ik niet al mijn bestellingen terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 19:28

Beugelfles

I love rusty spoons

Ik heb niet zo heel veel verstand van digitale muziek en dergelijke, maar op de site van free record shop lees ik het volgende:
Gebruiksrechten music downloads
Je mag aangeschafte music downloads minimaal*:
- 3 keer downloaden (voor het geval je je music downloads verliest of op meerdere computers wilt gebruiken)
- ongelimiteerd afspelen op je computer(s) met Windows Media Speler 10
- 10 keer op CD branden met Windows Media Speler 10 voor persoonlijk, niet commercieel, gebruik
- 10 keer overzetten naar een geschikte draagbare speler met Windows Media Speler 10 (zie minimale systeemvereisten)
- Onbeperkt opslaan op een ander opslag medium bij wijze van backup (Let op: Je mag geen backups maken van je licenties).*Verschillende muziekmaatschappijen staan flexibelere gebruiksrechten toe. Kijk in Windows Media Speler onder “bestand”, “eigenschappen”, “licentie”, voor de exacte gebruikrechten.
Bron: http://www.freedigital.nl/

Misschien heb je hier iets aan. Als het dus echt niet werkt mag je het dus opnieuw downloaden. Maar je gaf zelf al aan dat je niet al je bestellingen meer kon vinden op de site.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Titelfix, we zetten hier volgens goed gebruik altijd de Windows versie in de titel.

Denk je daar in het vervolg even aan? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1