[Exch2007] Bezorging vertraagd?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-02 12:50

Liberteh

All your base belong to me

Topicstarter
Beste,

Ik krijg net een email van m'n baas, welke het volgende bevat:
Hoi Patrick,
Hoe kan ik zien wat er met een email gebeurt? Ik krijg er weer eentje terug waarvan ik niet goed snap waarom deze niet verzonden is.
Groet,
<baas>
Verzonden: maandag 14 januari 2008 17:00
Aan: <baas>
Onderwerp: Bezorging vertraagd: nieuwsbrief
De bezorging van uw bericht bij de volgende geadresseerden of distributielijsten is vertraagd:
<randomdomein.com>
Onderwerp: nieuwsbrief
Het bericht is nog niet bezorgd. Er wordt nog altijd geprobeerd het bericht namens u te bezorgen.
Er wordt geprobeerd dit bericht te bezorgen tot 16-1-2008 12:56:20 (GMT+01:00) Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, Wenen. U ontvangt een melding als het bericht niet voor die tijd kan worden bezorgd.
_____
Verzonden door Microsoft Exchange Server 2007
Nou vraag ik me af wat wordt hier in godsnaam mee bedoeld?

Ik heb al naar verschillende teksten van de error lopen googlen, maar ik krijg echt 0 resultaat.

Kan iemand mij hier even snel uit de brand helpen? Ik ben namelijk nog nooit zoiets tegen gekomen.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wat is er nou onduidelijk? De tekst is in keurig Nederlands gesteld en bevat m.i. geen dingen die op meedere wijzen geïnterpreteerd kunnen worden

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Precies, die melding is erg duidelijk. Begin eens met wat meer info te geven en wat je zelf al gedaan hebt om dit op te lossen want alleen een melding neerzetten is niet echt wat we willen zien.
Zoals bijvoorbeeld: Heb je in je queues gekeken? Hoeveel E2k7 servers heb je en welke rollen? Diagnostics logging omhoog gezet? Gebeurd het alleen naar dit domein? Als je een testmailtje naar dat domein stuurt, komt het dan wel aan etc etc etc.