Windows kan DBB bestanden niet(meer) openen

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Om de een of andere reden kan Windows mijn dbb bestanden niet meer openen . 8)7 Het is voor mij een raadsel hoe dit kan. Hij komt dan met de melding dat ik of op het web moet zoeken of handmatig een programma invoeren.
Weet iemand wat of welk programma dit is en hoe ik dit kan oplossen.
Het zijn copieen van mijn boekhouding welke ik op een usb stick wil copieeren.

Ik hoor het graag

vriendelijke groet,
Irene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:35

zomertje

Barisax knorretje

Wat zijn dbb bestanden? Zo te zien is je file-associatie niet goed ergens :)

En dit is niet het juiste forum, dus mv naar Windows Clients

[ Voor 4% gewijzigd door zomertje op 14-01-2008 21:39 . Reden: c/p ftw! ]

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb gekeken maar ik kan nergen skype exe of iets wat er op lijkt vinden op mijn computer.
Het probleem is dat ik eerst wel normaal mijn back ups kon openen maar nu dus niet meer .

groeten
irene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

deadinspace

The what goes where now?

Hoi irene159, welkom op GoT :)

Ik ben bang dat je je vraag in het verkeerde subforum gesteld hebt. Dit is Non-Windows Operating Systems, waar het dus niet over Windows gaat. Je vraag lijkt me beter op zijn plaats in Windows Clients.

We verwachten op GoT ook dat mensen zelf een beetje moeite doen (en dit ook tonen), en zien we graag zoveel mogelijk relevantie informatie in de topicstart. Wat dingen die ik bijvoorbeeld mis zijn:
  • Heb je al eens gezocht (met bv google) op ".dbb file"?
  • Wat voor software gebruikte je voor je boekhouding (toen het nog wel werkte)?
  • Heb je iets gedaan dat dit probleem tot gevolg zou kunnen hebben? Heb je bijvoorbeeld nieuwe software geinstalleerd?
Zie verder ook de GoT huisregels en de Windows Clients Policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik ben dus echt maar een leek .
ik gebruik davilex voor mijn boekhouding. en ja ik heb een aantal keren een spelletje voor mijn dochter geinstalleerd .
ik google me suf met dbb bestand maar kan er niet veel wijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:47:
sorry, ik ben dus echt maar een leek .
ik gebruik davilex voor mijn boekhouding. en ja ik heb een aantal keren een spelletje voor mijn dochter geinstalleerd .
ik google me suf met dbb bestand maar kan er niet veel wijs uit.
Als dat de bestanden zijn voor je Davilex boekhoudingpakket, dan zou je dat ook even opnieuw kunnen installeren.
Doorgaans is dat een goede manier om de bestandsformaten weer te koppelen aan het pakket.

(Maak voor de zekerheid even een backup - een kopie van de map moet voldoende zijn)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1