Ik heb sinds een paar weken een rare error bij mijn gebrande dvd's: het branden verloopt probleemloos, echter als ik de dvd daarna afspeel in de brander, een stand-alone speler of op een andere PC loopt de film op het einde vast; beeld freezed en soms hapert het heel moeizaan nog een beetje door waarna de speler stopt.
Ik heb Windows XP professional met Nero 6 en een NEC 3500 brander.
Ik heb XP opnieuw geinstalleerd (corp edition met SP2), dat hielp niet.
Ik heb een andere brander in m'n PC gestopt (NEC ND-3540A) dat hielp ook niet.
Ik heb tevens geprobeerd een DVD te downloaden en extracten naar een andere schijf, maar ook dat maakt niet uit.
Als ik de films vanaf mn harde schijf afspeel zijn er geen problemen. Enige probleem wat ik daarmee ineens had was dat asus dvd player niet meer wilde afspelen, en een fout geven over de IFO file, bij elke dvd die ik probeerde. Voorheen werkte die probleemloos.
Een heel enkele dvd die ik brand doet het wel, maar veruit het grootste deel geeft de fouten. opvallend is tevens dat de vastlopers steeds op dezelfde plek zitten, ook als ik dus met de andere brander brand.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb Windows XP professional met Nero 6 en een NEC 3500 brander.
Ik heb XP opnieuw geinstalleerd (corp edition met SP2), dat hielp niet.
Ik heb een andere brander in m'n PC gestopt (NEC ND-3540A) dat hielp ook niet.
Ik heb tevens geprobeerd een DVD te downloaden en extracten naar een andere schijf, maar ook dat maakt niet uit.
Als ik de films vanaf mn harde schijf afspeel zijn er geen problemen. Enige probleem wat ik daarmee ineens had was dat asus dvd player niet meer wilde afspelen, en een fout geven over de IFO file, bij elke dvd die ik probeerde. Voorheen werkte die probleemloos.
Een heel enkele dvd die ik brand doet het wel, maar veruit het grootste deel geeft de fouten. opvallend is tevens dat de vastlopers steeds op dezelfde plek zitten, ook als ik dus met de andere brander brand.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?