Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SONY fitness NW-S202 stuurprog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs een mp3 fitness speler van Sony gekocht, hierbij zat een veroudere cd en heb dus de nieuwe software via de website gedownload. Alleen het probleem is dat ik de mp3 speler niet herkend wordt door vista en ik dus ook niet via de software SonicStage 4.3 mp3's kan overzetten.

Heb echt van alles geprobeerd en ook contact gezocht met Sony echter zonder resultaat.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin dan eens op te noemen met wat je allemaal geprobeerd hebt, want ik zie er hier weinig van terug. Wij hebben geen glazen bol dus je zult iets specifieker moeten zijn dan "heb echt van alles geprobeerd".

Verwijderd

Topicstarter
Nou met proberen bedoelde ik meer met het zoeken van oplossingen, sony heeft natuurlijk een website met de nodige informatie over producten alleen sony gebruikt het programma Sonicstage om een mp3 speler met de computer te laten praten. Laatst is er een nieuwe versie gekomen van SonicStage namelijk 4.3 en die zou samen gaan Vista, wat helaas bij mij niet lukt.

Op de site staat en uitleg hoe je precies het bestand moet wegschrijven en hoe je deze moet installeren dit heb ik ook meerdere keren geprobeerd. Vervolgens sony gebeld alleen die helpen mij niet echt verder met het probleem en verwijzen me naar de website. Nou ben ik geen computerman alleen weet ik normaal gesproken wel hoe ik een extern apparaat aan mijn computer kan krijgen en zal ik zeker niet snel een klantenservice bellen...

Vervolgens gezocht naar alternatieven voor Sonicstage echter zonder resultaat, zijn ook niet echt veel soortgelijk probleem gevallen te vinden met die mp3 speler....

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat laatste wil ik wel geloven. Afaik wordt die speler niet meer verkocht en is ie ook nooit echt populair geweest omdat het ding eerst alles naar Atrac converteert voordat ie het op de speler zet.
Om uit te sluiten of het aan de pc ligt zou je eens een andere pc kunnen proberen. Probeer ook eens een andere USB-poort.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:00

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Vreemd, ik draai hier Vista x64 en ook SonicStage 4.3. Het werkt zelfs probleemloos met een NW-MS7 uit het jaar 0. Gisteren nog geprobeerd toevallig. Ik gebruik het voor m'n Hi-MD recorder en een flash spelertje van 512MB, ook een 202.

Nadat SonicStage was geïnstalleerd is, is het een kwestie van inpluggen, door Windows laten detecteren en je kunt je muziek van links naar rechts slepen.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Wat lukt er in het specifiek niet aan de "Vista Compatible" driver? Als je deze niet ge-installeerd krijgt zou je ook het programma als administrator kunnen uitvoeren. ( Rechts klikken op bestand en dan run as administrator )

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:00
Draai je het programma wel of niet met administrator rechten?

edit:
te laat :z

[ Voor 15% gewijzigd door feelthepower op 14-01-2008 21:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:12:
Dat laatste wil ik wel geloven. Afaik wordt die speler niet meer verkocht en is ie ook nooit echt populair geweest omdat het ding eerst alles naar Atrac converteert voordat ie het op de speler zet.
Om uit te sluiten of het aan de pc ligt zou je eens een andere pc kunnen proberen. Probeer ook eens een andere USB-poort.
Heb hem goedkoop via ibood kunnen aanschaffen vandaar, leek me wel leuk...is voor voor het hardlopen.
Andere USB heb ik geprobeer, andere pc moet ik nog doen.

Verwijderd

Topicstarter
feelthepower schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:16:
Draai je het programma wel of niet met administrator rechten?

edit:
te laat :z
Sorry...met en zonder adminstrator geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
Niemand verder een idee?
Pagina: 1