Toon posts:

Nieuwe computer kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb een jaar of 4/5 geleden een tijd gehad dat ik veel van computers wist, toen ik mn computer ging laten samenstellen ging het van: Ik wil dit, dit en dit. Maar nu ben ik er een tijdje uitgeweest, en het is weer tijd voor een nieuwe computer, dus ik wou vragen of jullie me konden helpen met waar ik het beste kan kopen en wat.

Ik heb gekeken naar de Best Buy Guide, en m'n budget is 1200 euro dus keek ik naar het multimedia systeem, maar volgens mij is dat iets te allround. Wat ik zoek in een computer is:

- Nieuwere games kunnen kopen en zoveel mogelijk eruit halen
- Ik wil nog een tijd kunnen updaten. (Dat niet over een jaar mn moederboard niet meer suitable is voor de nieuwste videokaart op dat moment ofzo)
- Dat ie snel dingen laad enzo

Dus vooral gamen he, maarja het high end systeem was te duur.

Groeten,
Ad

P.S. Ik hoef geen monitor of iets dergelijks.

• paularts
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03

paularts

Paulux !!!!!!

Leest

en
deze ook

helaas waren zulke topics niet meer de bedoeling dus je zult toch weer even in moeten lezen en specifieker een vraag stellen

edit: spelcheck

[ Voor 5% gewijzigd door paularts op 14-01-2008 19:01 ]

(Multiple exclamation marks are a sure sign of a diseased mind)

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:28
1.
Groeten, Ad
moet niet op GoT
2. Het is niet de bedoeling om dat soort dingen op GoT te vragen.
3. Nu we toch bezig zijn, geef wat meer details/voorkeuren over hardeschijf grootte, RAID?, HDMI?, Intel of AMD, Ati of nVidia,... (Intel en nVidia zijn beter in high end preformance, Ati en AMD zijn beter is prijs-prestatie (mijn persoonlijke mening)).
Kast kunnen wij niet voor jou kiezen, dus misschien een winkel selecteren zodat wij ook kunnen zien wat het aanbod daar is voor de andere spullen.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.