Toon posts:

Budget laptop, welk merk, welk model?

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb met de zoekfunctie gezocht naar een recente vergelijkbare vraag, maar niet gevonden.

Ik ben op zoek naar een budget Laptop. Ik heb nog weinig verstand van laptops, alleen wat algemene kooptips doorgelezen.

Ik zoek een laptop voor naast de pc, en zal hem voornamelijk gebruiken voor tekstverwerken en internet. Het kan dus een hele eenvoudige zijn, voor €500 a €600 moet dit wel lukken geloof ik. €700 mag ook nog. Aangezien hij wel een aantal jaren mee moet gaan wil ik er een van een kwalitatief goed merk.

Ik heb bijvoorbeeld gelezen dat Acer snel problemen kan geven en ook geen goede service biedt. En dat een Toshiba goed is maar wel erg warm wordt wat niet handig is en veel energie gebruikt. Welk merk is volgens jullie goed in deze prijsklasse? Of misschien heeft iemand meteen een concrete laptop als tip?

Alvast bedankt! :*)

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-01 16:38
Dit soort topics mogen hier sinds een tijdje niet meer. (Wat is er nu anders in CSL?)

Kijk ook eens hier: [BBG] Studenten notebook zomer 2007
of hier: http://www.notebookreview.com/

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry.
Dan mag dit topic wat mij betreft weggegooid worden. Scheelt weer rommel...
Dank voor de verderzoektips

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Asus X50/X51. 2 jaar garantie, goede service, degelijk en behalve misschein wat budget inhoudt een degelijke laptop, en dat is wat telt!