[XP-64] Outlook Express IE32 laten openen ipv IE64

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Als ik op een link in een mailtje klik vanout OE (zowel de 32-bits als de 64-bits versie), dan opent hij standaard in IE-64, terwijl mijn default browser gewoon IE-32 is en alle overige dingen (.html files, .url files, http:// links vanuit Start -> Run) ook gewoon in IE-32 openen. Het openen van IE-64 is natuurlijk irritant omdat een hoop plugins daar niet in werken (zoals flash).

Als ik zoek met google kom ik op een paar andere threads op verschillende fora van mensen met ditzelfde probleem, maar allemaal zonder oplossing, en de onzinopmerking dat dat komt omdat OE een 64 bits app is (dat is onzin omdat OE-32 dezelfde kuren vertoont, en andere 64-bits apps niet per definitie hetzelfde probleem hebben).

Heeft iemand enig idee om dit te omzeilen, anders dan IE-32 op de plek van IE-64 te zetten op mijn hdd?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
* bump *
Jullie gebruiken zeker allemaal FireFox en/of Thunderbird. Pfffff :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een x32 IE open heb, en ik klik op een link in outlook (office2007) dan opent ie het linkje in IEx32 (extra tab), mischien is proberen als je x32 IE open hebt staan en dan link aanklikken in OE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb ingesteld dat ie links in een nieuwe window opent. En die instelling wil ik graag behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:02:
Heeft iemand enig idee om dit te omzeilen, anders dan IE-32 op de plek van IE-64 te zetten op mijn hdd?
Ok dit is dus geen optie, want dan gaat windows automatisch die troep terugzetten. Grrrmbl #$%@#$