Als ik op een link in een mailtje klik vanout OE (zowel de 32-bits als de 64-bits versie), dan opent hij standaard in IE-64, terwijl mijn default browser gewoon IE-32 is en alle overige dingen (.html files, .url files, http:// links vanuit Start -> Run) ook gewoon in IE-32 openen. Het openen van IE-64 is natuurlijk irritant omdat een hoop plugins daar niet in werken (zoals flash).
Als ik zoek met google kom ik op een paar andere threads op verschillende fora van mensen met ditzelfde probleem, maar allemaal zonder oplossing, en de onzinopmerking dat dat komt omdat OE een 64 bits app is (dat is onzin omdat OE-32 dezelfde kuren vertoont, en andere 64-bits apps niet per definitie hetzelfde probleem hebben).
Heeft iemand enig idee om dit te omzeilen, anders dan IE-32 op de plek van IE-64 te zetten op mijn hdd?
Als ik zoek met google kom ik op een paar andere threads op verschillende fora van mensen met ditzelfde probleem, maar allemaal zonder oplossing, en de onzinopmerking dat dat komt omdat OE een 64 bits app is (dat is onzin omdat OE-32 dezelfde kuren vertoont, en andere 64-bits apps niet per definitie hetzelfde probleem hebben).
Heeft iemand enig idee om dit te omzeilen, anders dan IE-32 op de plek van IE-64 te zetten op mijn hdd?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.