Websites / fora over "werken via het Internet"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225957

Topicstarter
Dag... Ik ben op zoek naar "werk op het Internet". Uiteindelijke doel is om met mijn Zuid-Koreaanse vrouw 5 maanden per jaar in Seoul te wonen & werken, 6 maanden per jaar in België te wonen & werken (en 1 maand vrijaf te nemen).

Ik heb wat gegoogled op diverse termen maar kreeg massa's nogal louche sites te zien en kan moeilijk het kaf van het koren scheiden. Daarom stel ik hier even de vraag... kennen jullie websites of fora die specifiek gaan over het werken via Internet???

Ik denk bijvoorbeeld aan helpdesk-problemen, transcriptie, proof-reading,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:17
Ik ben ook al enkele keren op zoek gegaan naar dergelijke jobs, maar tot op heden nog niets nuttig gevonden.
Best raar eigenlijk, want informatica is de sector bij uitstek die geschikt is voor thuiswerk, en werk op afstand, maar het enige wat ik vind zijn van die louche praktijken zoals jij zegt, die je proberen wijs te maken dat je rijk kan worden door thuis 5 emails per dag te beantwoorden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248888

Ik herken dat en verbaas mij eveneens over het gebrek aan nieuwe initiatieven op dat vlak. Mede daarom ben ik met een aantal andere iniatiefnemers zelf iets begonnen. etc. etc. *knip spam*

[ Voor 65% gewijzigd door Rukapul op 16-01-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 15:04
Er bestaan wel sites die ok lijken, bijvoorbeeld: www.rentacoder.com
(Heb daar ooit een goede ervaing van gehoord maar geen idee meer van wie)

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com