Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung YP-U3 mp3/FM-radio speler

Pagina: 1
Acties:
  • 762 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier bij mij een splinternieuwe Samsung YP-U3 mp3-speler met geintegreerde FM-radio (incl. RDS) liggen.

Ik weet niet hoe het juist komt maar het lijkt hier met dit speeltje onmogelijk FM-stereo te ontvangen.
De radio werkt ... maar alleen in mono :?
De RDS info van de radiostations komt er ook wel op,.. niet altijd direct maar soit ....

Iemand die weet wat er hier aan de hand is met dit ding :?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Misschien een stomme vraag, maar weet je zeker dat stereo ondersteund wordt? :)

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar wel want het blijkt toch dan toch te werken maar dan alleen met een wel heel sterke lokale zender in de buurt.
Met in de buurt bedoel ik dan wel max 2km vogelvlucht ..... en die mannen zenden uit met 5kW ofzo ... :/
Vreemd .... zou de gevoeligheid van de FM ontvangst bij deze speler dan zo te wensen over laten :?
Er zitten 3 standen van gevoeligheid op en hij staat al op het gevoeligste ....

Het mp3 gedeelte werkt anders wel héél goed.
Mijn keuze viel op deze speler omdat hij er als "beste uit de test/beste koop" in de categorrie tot 1Gb uitkwam in het belgische consumenten magazine "Test Aankoop" en als die mannen zeggen dat hij ok is ... dan IS hij ok.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 23:28 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 17:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De FM ontvangst is heel erg afhankelijk van de doppen die je gebruikt. Of eigenlijk, vooral de kabel. Probeer het dus eens met andere doppen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:32:
De FM ontvangst is heel erg afhankelijk van de doppen die je gebruikt. Of eigenlijk, vooral de kabel. Probeer het dus eens met andere doppen.
Zou idd wel kunnen,.. goed om weten ... maar ik heb hier wel geen andere doppen beschikbaar om het eens mee uit te proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 23:46 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Ik ontvang de grote zenders (radio 538 /arrow classic rock etc) wel in stereo en de wat minder grote niet. Je moet dan wel precies de goede frequentie hebben.
Pagina: 1