Toon posts:

Mac en Utwente campusnet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.664 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Voor mijn studie ben ik overgegaan op een mac. Ik heb forums afgezocht en de snt handleidingen site doorgespit, maar kan nog steeds niet downloaden op het campusnet van utwente.

Bij V-direct (direct.jar) geeft hij bij engines, Swing, aan: Error connecting Swing: read timed out. Terwijl ik wel vpn verbinding heb.

Door via de "ga" "verbinding met server" functie in find, en dan "smb://file01.service.utwente.nl/webroot" te gebruiken kom ik wel bij "smb/cifs-identiteitscontrole. waar ik mijn werkgroep, naam en wachtwoord in moet vullen, maar vervolgens wordt er aan gegeven dat ik niet juiste naam of wachtwoord heb. Hier kan het echter niet aan liggen, want dit werkt overal (vpn, mail, pc) wel juist.

Kan iemand me helpen? Zou super fijn zijn! Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Ciska

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:36

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit kan je in mijn ogen beter melden aan de beheerder van campusnet ;).
http://www.snt.utwente.nl/nieuws/index.php

[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 14-01-2008 13:51 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-03 08:26

.je

Outerspace schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:48:
Dit kan je in mijn ogen beter melden aan de beheerder van campusnet ;).
http://www.snt.utwente.nl/nieuws/index.php
Misschien handig je bookmarks eens te updaten. Het SNT is al enige tijd geleden overgegaan op een nieuwe website. Bovenstaande url kregen wij dan ook middels een foutmeldings formulier in onze email inbox met vraagtekens naar waar het vandaan kwam.

Gelukkig worden er handige referer-urls meegegeven waar we iets mee kunnen :)

Voor mac support kun je het beste de handleidingen van vinden op onze handleiding site, waar je tevens voor de mac dingen kunt vinden uit de dropdown menu's voor VPN e.d.: http://www.snt.utwente.nl/helpdesk/handleidingen

Voor hulp mbt het downloaden van demo's en shareware dingen kan ik je niet helpen.
Ik raad je aan om in ieder geval NIET V-direct te gebruiken. Het programma schijnt vaak teveel downloads open te zetten voor 1 bestand wat niet in dank wordt afgenomen bij mensen die demo's en andere shareware dingen aanbieden.

Verwijderd

.je schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:19:
[...]

Misschien handig je bookmarks eens te updaten. Het SNT is al enige tijd geleden overgegaan op een nieuwe website. Bovenstaande url kregen wij dan ook middels een foutmeldings formulier in onze email inbox met vraagtekens naar waar het vandaan kwam.
Je realiseert je dat dit topic al 5 maanden oud is? :+

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:36

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

.je schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:19:
[...]

Beste .je,

deze link die ik in januari geplaatst had was volledig werkend en wel :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• .je

.je

Wat vet dat er nu iemand op klikte dan en wij een error report kregen :P

Ik kan hier opzich het ip pasten van de persoon die geprobeerd heeft de url te vinden.
Eventuele mods kunnen het vergelijken met de persoon van de eerste post, of eventuele mensen pakken uit de community en ze uitlachen :P

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

hoezo uitlachen? Is het zo raar om een link van 5 maanden oud te proberen? Sommige links veranderen 10 jaar niet...

Vicariously I live while the whole world dies

• .je

.je

Vicarious schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:46:
hoezo uitlachen? Is het zo raar om een link van 5 maanden oud te proberen? Sommige links veranderen 10 jaar niet...
Wat verwacht je nou precies als antwoord hierop?

Verwijderd

.je schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 01:18:
[...]
Wat verwacht je nou precies als antwoord hierop?
Is het zo raar om een link van 5 maanden oud te proberen?
Ik vermoed een 'Ja' of een 'Nee' O-)
Maar ik heb zojuist ook op die 5 maanden oude link geklikt. Je mag mij uitlachen :P

wel stoer zo'n campusnet, in mijn tijd had je dat nog helemaal niet op de UT ;)
Pagina: 1