Wacom Graphire4 configuraties

Pagina: 1
Acties:

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Hoi iedereen,

Ik heb nou een tijdje een Graphire4 i.c.m. Leopard en CS3, en het is erg leuk om mee te spelen in photoshop of als vervanger voor de muis. Punt is alleen een beetje dat ik graag zou zien dat ik de buttons en expresskeys apart zou kunnen instellen voor iedere applicatie. Kijk ik over deze optie in de configuratiepanels heen, zijn er losse programma's voor of is het gewoon gladweg onmogelijk?

Het zou in ieder geval erg handig zijn en arbeidsproductief werken.

Ik heb natuurlijk de laatste wacom drivers erop staan, en de updates van 10.5.2. CS3 is ook up2date.

[ Voor 0% gewijzigd door NiteSpeed op 14-01-2008 13:05 . Reden: geen 10.5.1 maar 10.5.2 ]

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Volgens mij kan dat alleen bij de Intuos 3 (en waarschijnlijk ook de Cintiq)

Zie bijvoorbeeld deze Q&A in de FAQ op de site van Wacom Europe (in nogal rammelend Engels)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
mindcrash schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:00:
Volgens mij kan dat alleen bij de Intuos 3 (en waarschijnlijk ook de Cintiq)

Zie bijvoorbeeld deze Q&A in de FAQ op de site van Wacom Europe (in nogal rammelend Engels)
Beetje jammer, ik zie het nu inderdaad. Misschien dat Automator me nog kan helpen. Dank je wel voor de moeite...