Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP/MVC] Model generator

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

• gnirts_modnar
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 08:09
Beste mensen,

Ik ben sinds kort bezig met een eigen MVC te bouwen, maar alle getters en setters typen voor ieder model dat ik wil gebruiken zie ik niet echt zitten. Nu heb ik bij iemand wel eens een model generator gezien. Via internet zoeken leverde mij niet zo snel iets op, ik heb er wel eentje kunnen vinden, maar de website van dat specifieke script was down.

Misschien dat een van jullie nog eentje hebben liggen, anders moet ik er zelf maar een maken!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

En volgens welke systematiek wil je gaan werken?

Je kunt natuurlijk ook gewoon een base class bouwen op basis van __get() en __set ;) of even in mijn sig kijken O-)

[ Voor 11% gewijzigd door SchizoDuckie op 14-01-2008 12:36 ]

Stop uploading passwords to Github!

• gnirts_modnar
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 08:09
Nouja, :$ het verhaal is natuurlijk, dat ik dat niet echt weet. Ik dacht als we nu eerst eens een model obv mijn huidige database zien, dan weet ik misschien beter hoe ik te werk moet gaan.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het zelf maken is nu precies wat er hier in PRG zou moeten gebeuren ;) Het zoeken naar kant en klare oplossing om ff snel te downloaden is weer niet de bedoeling. Zie ook Programming Beleid - Scriptrequests.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.