NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Loopback policy's?
Ik begrijp niet helemaal wat je probeert te bereiken
Ik begrijp niet helemaal wat je probeert te bereiken
[ Voor 64% gewijzigd door Question Mark op 14-01-2008 12:15 ]
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Was dat hem...
Ik probeer op een server waar mensen remote inloggen via een policiy een aantal instelling toe te passen al voordat de mensen remote inloggen. Dus moet ik die ergens aanzetten.
Waar kan ik die aanzetten?
Ik probeer op een server waar mensen remote inloggen via een policiy een aantal instelling toe te passen al voordat de mensen remote inloggen. Dus moet ik die ergens aanzetten.
Waar kan ik die aanzetten?
Niet. Usersettings worden ge-applyed tijdens het aanloggen en komen deels uit policy's en deels uit het (roaming profile) van de user weg. Heeft de user nog geen profile, dan krijgt deze een copy van de default_user.
Om te realiseren dat usersettings ge-applyed worden op een OU waar geen userobjecten staan, moeten loopback policy's ingezet gaan worden.
Om te realiseren dat usersettings ge-applyed worden op een OU waar geen userobjecten staan, moeten loopback policy's ingezet gaan worden.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
ja dat bedoel ik, gevonden....
tnx
tnx