Logitech Z-5450 - Laptop

Pagina: 1
Acties:

• Redney
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08-2023
Goedemorgen,

Ik zit met het volgende.

Ik gebruik mijn laptop als mediacenter (HP, Dual Centrino 1,8Ghz, 2GB, 120GB HDD) omdt mijn beeldscherm defect is, nu wil ik graag een leuke audioset kopen de Logitech Z-5450, maar ik vraag me af of dat wel wil klinken in combinatie met mijn onboard geluidskaart?

Heeft iemand ervaring daarmee aangezien ik ook niet weet welke bekabeling er meegeleverd wordt.

Is een Externe Geluidskaart een Idee? Zo ja, Merk, Type, Prijs?

Heb namelijk van die externe kaartjes helemaal geen idee wat er goed is.

Alvast bedankt.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 10:10

Dennahz

Life feels like hell should.

Een onboard geluidskaart biedt vaak geen optie voor 5.1 output, dus het is een beetje zonde om dan een 5.1 set te kopen nietwaar? :)

Een externe geluidskaart lijkt mij een betere keuze in dit geval, maar wat dat betreft kan ik je niet echt adviseren daar ik dit verder nooit gebruikt heb.

Twitter

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:13
De Z-5450 is een leuke set (heb hem zelf ook), maar ik denk niet om echt te genieten van muziek. Aan de andere kant, een setje van ~200 euro wil ik ook neit vergelijken met onze 5.1 set in de kamer van ~600 euro. Een laptop met S/PDIF kan iig wel 5.1 aan en ik stuur dan mijn setje met zowel desktop als laptop ook digitaal aan. Maar de kwaliteit zal wel veel beter kunnen met een externe kaart, helaas heb ik dit nog niet kunnen tesen met mn eigen spul aangezien ik nbu geen behoefte daaraan heb.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 10:10

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb zelf de Z-5450 ook trouwens en ik vind het geluid zeker goed genoeg voor muziek. Tuurlijk is deze set meer voor films en games, maar muziek klinkt er ook zeker goed door hoor. :) Het is net hoeveel eisen je hier zelf aan stelt.

Twitter

• Redney
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08-2023
Wil hem ook juist voor de Games en Films gaan draaien, Maarja dan kan ik beter een externe geluidskaart kopen dus? iemand suggesties?