Toon posts:

Nieuwe router

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om mijn huidig acces point wag54 van linksys te vervangen door een echte router.
Ik woon in belgie en heb m'n internet van telenet.

Ik zat te denken om een Dlink 655 router te kopen.
Zijn er mensen met ervaringen daar omtrent? En is het een goede router?

Ik zou mijn vaste pc via de kabel verbinden en dan 1 laptop en 1 desktop wireless.
In de laptop zit een kaartje van intel (G kaart) en in de desktop een wireless kaartje van linksys ( ook G)
Ik zou de router dus in eerste instantie in G modus draaien , maar later overschakelen naar N.

Zal de compatibiliteit goed zijn in verband met de G modus en mijn laptop intelkaart en de linksys G kaart in dekstop?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Als je de router instelt op G is dat geen enkel probleem. De D-Link 655 schijnt een prima router te zijn, je leest er overal goede verhalen over.

Maar me misshien moet je een rond gaan kijken bij de productreviews hier of op sites als kieskeurig... Daar zijn genoeg ervaringen met dit apparaat te vinden :+

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

IK heb zelf een DIR-635 van D-link en daar ben ik erg tevreden over.
Bij mij staat ie op mixed mode en dan is ie compatibel met B, G en N. Met het standaard kaartje in de laptop heb ik op zolder ( het signaal moet dan twee betonnen vloeren door) vol ontvangst (uitstekend).

Die DIR-655 is erg gelijk aan de 635, echter is het het wel een Gigabit router :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog een vraagje, heeft deze router een lange levensduur?
Ik ben namelijk niet van plan om na zeg maar 2 jaar een nieuwe te moeten kopen.

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:35:
Heb nog een vraagje, heeft deze router een lange levensduur?
Ik ben namelijk niet van plan om na zeg maar 2 jaar een nieuwe te moeten kopen.
Alle N producten van D-link hebben 11 jaar garantie :)