Toon posts:

[Vegas 6.0] opslaan als video file.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie Middag,

Ik heb een video gemaakt me vegas. Ik heb hem constant als project uitgeslagen wat goed ging.
Nu heb ik de video af gemaakt.. En wil ik hem als video bestand opslaan.
Constant krijg ik de melding dat ik hem moet activeren, dit is echter al lang gedaan. Me Vegas is geregistreerd. Als ik hem als .MOV opsla wat wel kan, is die maar liefst 10GB!!!!!
Ik zou hem dan ook graag als anders op slaan.

Weet iemand hoe ik mijn video film kan op slaan als WMA of iets dergelijks wat niet zo ongelooflijk groot is. Het is een film met 4 minuten muziek en 3,5 minuten beeld.

M.V.G, Jack

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:06

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je weet dat WMA geen videobestand is maar een audiobestand?

Wat je anders kan doen is het filmpje bewerken in Virtual Dub, daar bewerken en dan eventueel verwerken met Vegas.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is al helemaal klaar en om het allemaal opnieuw te doen zie ik niet zitten.
Maar wat is dan wel bij Vegas een video/audio bestand.

Als ik me project ook in Virtual Dub kan openen dan wil ik het wel proberen...

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-07 17:03
AVI? Maar is je Vegas niet in een soort beperkte modus gevallen ofzo, aangezien je aan geeft dat het pakket blijkbaar vind dat je het nog niet geactiveerd hebt. Als dat het geval is zul je even aan moeten kloppen bij Sony (of waar dat pakket ook van is).

EDIT: Je kunt je project niet openen in VirtualDub, wel videobestanden. Dus eventueel RAW data (al kan dat wel eens voor hoge aantallen GB's gaan zorgen) en dan met VD een codecje er overheen gooien.

[ Voor 28% gewijzigd door The Realone op 14-01-2008 12:31 ]