alloo
Ik woon in een tussenwoning ( 1 portiek voor 2 woningen )
nu komt er maar 1 buitenkabel bij de gangpad binnen
deze is een loden kabel met 8 koperen draden.
vanuit deze kabel is waarschijnlijk een isra punt gemonteerd.
2 koperen draadjes zijn gekoppeld aan een oranje/wit draad. deze gaat naar mijn bovenbuurvrouw
de overige 6 koperen draadjes zijn niet gekoppeld aan iets.
Nu hangt mijn telefoondraad ook daar bij de isra punt maar de 4 kleuren zijn nergens mee verbonden.
Nu is mijn vraag. Kunnen er meerdere adsl aansluitingen zitten op die loden draad? (isra)
volgens mij dus niet en moet kpn een nieuwe isra punt aan komen leggen.
(wat overigens niet gaat omdat ik geen kpn telefonie heb , maar een huurlijn van telfort)
oja en volgens de gemeente wonen wij beide op dezelfde huisnummer(mijn bovenbuur en ik dus)
wij delen ook dezelfde portiek (waar dus de isra zit) en volgens kpn heeft ze adsl + telefonie
Ik woon in een tussenwoning ( 1 portiek voor 2 woningen )
nu komt er maar 1 buitenkabel bij de gangpad binnen
deze is een loden kabel met 8 koperen draden.
vanuit deze kabel is waarschijnlijk een isra punt gemonteerd.
2 koperen draadjes zijn gekoppeld aan een oranje/wit draad. deze gaat naar mijn bovenbuurvrouw
de overige 6 koperen draadjes zijn niet gekoppeld aan iets.
Nu hangt mijn telefoondraad ook daar bij de isra punt maar de 4 kleuren zijn nergens mee verbonden.
Nu is mijn vraag. Kunnen er meerdere adsl aansluitingen zitten op die loden draad? (isra)
volgens mij dus niet en moet kpn een nieuwe isra punt aan komen leggen.
(wat overigens niet gaat omdat ik geen kpn telefonie heb , maar een huurlijn van telfort)
oja en volgens de gemeente wonen wij beide op dezelfde huisnummer(mijn bovenbuur en ik dus)
wij delen ook dezelfde portiek (waar dus de isra zit) en volgens kpn heeft ze adsl + telefonie