Hallo beste GoT,
ik zit hier met een best ingewikkeld probleem.
Ik ben in het bezit van Windows XP Professional x64 met de omruilactie van Microsoft.
Ik heb geen Vista, wel geprobeerd maar had er een hekel aan.
Mijn PC configuratie bestaat uit het volgende
Intel Core 2 Quad Q6600
Asus 8800ULTRA 768MB
Gigabyte P35 DS3 r1.0
2x500GB in GRAID0
en het belangrijkste: Creative X-Fi XtremeGamer.
Net mijn systeem geinstalleerd, nieuwste Intel Chipset Drivers, nieuwste nvidia drivers, allemaal XP64 bit.
Vervolgens de creative site bezocht en daar XP64 bit drivers voor de X-Fi vanaf gehaald.
Geinstalleerd, na het spelen van 2 nummers lstart de PC opnieuw op.
Dus ik deinstalleer de drivers (was er toch niet tevreden mee, geen THX console en geen verschillende modes).
Ik pak de officiele driver CD er bij en installeer op Volledig. Vervolgens krijg ik een blauw scherm en sluit de PC zichzelf af. Nu zit ik met een onvoltooide installatie (heb DriverCleaner gebruikt maar heeft denk ik niet alles verwijderd), en als ik de x64 drivers van de Creative site weer wil installeren krijg ik deze foutmelding:
" Setup is unable to detect a supported product on your system ".
De xFi kan hij dus niet meer vinden. Hoe verhelp ik dit?
Ik doe aan videobewerking en dit komt op een heel ongelegen moment
ik zit hier met een best ingewikkeld probleem.
Ik ben in het bezit van Windows XP Professional x64 met de omruilactie van Microsoft.
Ik heb geen Vista, wel geprobeerd maar had er een hekel aan.
Mijn PC configuratie bestaat uit het volgende
Intel Core 2 Quad Q6600
Asus 8800ULTRA 768MB
Gigabyte P35 DS3 r1.0
2x500GB in GRAID0
en het belangrijkste: Creative X-Fi XtremeGamer.
Net mijn systeem geinstalleerd, nieuwste Intel Chipset Drivers, nieuwste nvidia drivers, allemaal XP64 bit.
Vervolgens de creative site bezocht en daar XP64 bit drivers voor de X-Fi vanaf gehaald.
Geinstalleerd, na het spelen van 2 nummers lstart de PC opnieuw op.
Dus ik deinstalleer de drivers (was er toch niet tevreden mee, geen THX console en geen verschillende modes).
Ik pak de officiele driver CD er bij en installeer op Volledig. Vervolgens krijg ik een blauw scherm en sluit de PC zichzelf af. Nu zit ik met een onvoltooide installatie (heb DriverCleaner gebruikt maar heeft denk ik niet alles verwijderd), en als ik de x64 drivers van de Creative site weer wil installeren krijg ik deze foutmelding:
" Setup is unable to detect a supported product on your system ".
De xFi kan hij dus niet meer vinden. Hoe verhelp ik dit?
Ik doe aan videobewerking en dit komt op een heel ongelegen moment