Toon posts:

Fokking muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel GoT doorgeworsteld, maar helaas geen oplossing gevonden voor mijn probleem met de fokking muis.
Onder win95 liep mijn oude seriele muisje iedere keer het beeld uit naar rechtsboven en bleef daar lekker zitten. Gek werd ik ervan, dus na updaten van drivers en herinstalleren van winblows, win98 erover heen gegooid.
Maar dan begon de PC te haperen, stukje bij beetje opstarten, duurde een eeuwigheid (duurde het toch al, P166). Dus ik de muis eruit halen, opnieuw starten zonder muis, laatste nippertje erin prikken en dat lukte, geen probleem. Totdat ik weer begon te muizen, daar ging de muis weer, naar rechtsboven en vastlopen. :?
Dus nieuwe muis erop, een MS intellimouse, zowel serieel als PS/2 compatible, serieel aangesloten met bijgeleverd verloopstekkertje.
Nieuwste driver gedownload, geinstalleerd en jawel, de muis liep niet meer weg.
Maar nu scrollt hij in iedere richting dat ik de muis maar beweeg, terwijl ik geen autobladeren en/of panning heb aanstaan. Errug lastig als je ergens naar wil pointen.

Wie-o-wie heeft er zelfde ervaringen/tips/hints/oplossingen?

thanks!

Verwijderd

Kijk een bij www.fokking.com, misschien dat ze daar een update hebben ofzo...:P

Verwijderd

Topicstarter
shit hey...dat ik daar niet eerder aan heb gedacht..;)

maar ff serieus...het probleem blijft...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit bekend voorkomt of een oplossing weet??? :?

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik heb ook een intelli.. perfect ding.. geen problemen.. ik denk dat het aan de mainboard ligt.. anders weet ik het ook nie..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.