nou eh, succes maar pven!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
* Outerspace zijn DM was dus terecht
Succes

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Alvast dank voor de positieve berichten!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
@pven, feli
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ik stuurde je bijna een dm-etje
bij deze: gefeliciteerd!

Gefeli pven
Lager dan t.net crew kan niet, daarom worden de losers die deze functies moeten bekleden zorgvuldig uitgezochtTheZeroorez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:33:
Ik voelde me zo speciaal toen ik bij de crew kwam, maar nu lijkt het wel alsof ineens iedereen erbij kan.. Heb ik de lat lager gelegd oid?
Qua leeftijd in ieder geval welTheZeroorez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:33:
Ik voelde me zo speciaal toen ik bij de crew kwam, maar nu lijkt het wel alsof ineens iedereen erbij kan.. Heb ik de lat lager gelegd oid?
Gefeli pven

Maarruh.. ook hier welkom
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
sterkte!
Ik ben érrug benieuwd wanneer die

omslaat in een

Sterkte en veel plezier. Dat je je zojuist verworven rechten maar veel moge (mis?)bruiken
* TheZeroorez mompelt iets over ene 'rafe'...
..Om maar niet te spreken over wat er in de crew onderling allemaal gebeurd met nieuwelingenEdmin schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:06:
Pven, je begrijpt dat je leven over is nu? Al je vrije tijd gaat op aan een betje modd(er)en en de users nemen je nu nooit meer serieus...
Ben ik nu trouwens alweer officiëel bierhaalslet-af? Er zijn al twee die verser zijn nu
Dat is natuurlijk afhankelijk van de aanwezigheid van die twee, en hun bierhaalsnelheid.TheZeroorez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:43:
(...) Ben ik nu trouwens alweer officiëel bierhaalslet-af? Er zijn al twee die verser zijn nu
Nog even en heel GoT heeft een rode naam. Wordt dat nieuwe template waar Crisp aan (zou moeten) werk(en) als nieuw layout?
Anyway, Feli pven.
Veel succes in je modhok
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 13-01-2008 23:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik draag mijn bierhaalsletfunctie in zijn geheel over aan pven. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!JHS schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:46:
[...]
Dat is natuurlijk afhankelijk van de aanwezigheid van die twee, en hun bierhaalsnelheid.
.
hopelijk blijf je nog wel abbo vol spammen met kleine vraagjes
Lekker zijn is een gave :)
Veel plezier met je nieuwe speeltjes
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Have fun en muchos travago... of hoe zeg je dat in het Zweuds?
ARME AOW’er
Welkom overigens

Signature
^^^ met hempasta schreef op maandag 14 januari 2008 @ 01:39:
Zolang ik nog geen bier heb gekregen blijven RoD en TheZerooreZ ook nog bierhaalsletten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Schrok men zich toch wel kapot.
Gezien wat de wereld maken kan,
Gewoon niet te geloven man.
Daar moest een moderator bij,
Maar wie maak je er mee blij.
Iemand die met TR's de zaken al wat ken,
Dat is er maar een en die heet pven.
De een roep 'sterkte' de ander zeg 'plezier',
Wel wordt het werk nu gedeeld door vier.
Ga er in het begin niet te hard tegen aan,
Anders moeten ze weer op zoek gaan.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Eén La Chouffe
Saved by the buoyancy of citrus
je hebt de top bereikt! (van de zandheuvel...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat is eigenlijk geen Felicitatie waard maar een blijk van medeleven
Of zou pven denken dat het ook werkt als hij glaasje prik gaat halen..? mwoah, dat betwijfel ik een beetje
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik kan je ook veel plezier wensen, maar dat lukt pas als je zeefs ontgroening overleeft.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als je in het zuiden van zweden woont, dan hoef je enkel maar ff de boot naar kopenhagen te pakken en daar wat drank in te slaanRM-rf schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:45:
Wat zielig, het Bier is toch verschrikkelijk duur in Zweden en wordt enkel in Staatswinkels verkocht (Systembolaget) ?
Dat is eigenlijk geen Felicitatie waard maar een blijk van medeleven![]()
Of zou pven denken dat het ook werkt als hij glaasje prik gaat halen..? mwoah, dat betwijfel ik een beetje... dat wordt een zeer dure bierpheut
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh