Toon posts:

8 jaar oude Sanyo Beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet

Ik heb een 8 jaar oude Sanyo Beamer op de kop weten te tikken.
Ding doet het goed, maar ik heb een paar vraagjes...

Er loopt soms een rode streep door het beeld. Die blijft gewoon stationair op het scherm staan. Hij komt uit de beamer zelf, dus niet van het signaal. Hoe kan dit? En wat kan ik er aan doen?

Verder wilde ik graag weten of je een beamer die GEEN vga aansluiting heeft (zoals de mijne dus) toch computerbeelden kan laten projecteren. (Ik heb een Geforce 2 MX)

Thx Alvast

G

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Als je een TV out functie op je Geforce 2 MX hebt zitten kan je via een Svhs kabel je beamer aansturen. Aangenomen dat er wel een Svhs aansluiting op zit.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een 3Dpower Geforce 2...
Kweenie..

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op donderdag 15 februari 2001 12:08 schreef Gatorade het volgende:
(..)
Er loopt soms een rode streep door het beeld. Die blijft gewoon stationair op het scherm staan. Hij komt uit de beamer zelf, dus niet van het signaal. Hoe kan dit? En wat kan ik er aan doen?
Waarschijnlijk een rij pixels die voor een kleur niet goed aangestuurd wordt. Laten reparen als je geen electronica wizard bent (duh).
Verder wilde ik graag weten of je een beamer die GEEN vga aansluiting heeft (zoals de mijne dus) toch computerbeelden kan laten projecteren. (Ik heb een Geforce 2 MX)
Geen VGA????? je bedoelt TV-OUT, je kunt bij iedere zichzelf respecterende electronica winkel VGA->TV converters kopen.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op donderdag 15 februari 2001 12:22 schreef Gatorade het volgende:
Het is een 3Dpower Geforce 2...
Wat voor aansluitingen zie jij op je kaart naast de normale VGA? (b.v. Tulp, Mini-DIN, ...)