Toon posts:

Microsoft Lifechat LX-3000 heeft geen treble/bass opties?

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mezelf dit weekend een Microsoft Lifechat LX-3000 USB headset kadoo gedaan. De geluidskwaliteit is naar mijn mening wel redelijk ok, er is echter één ding wat me dwars zit - en dat is het ontbreken van een treble/bass 'schuif', die kan ik dus niet instellen. Zit hier dus een beetje weg te dreunen, erg a-relaxed :D ..

De headset word gezien als een standaard USB-AUDIO device, en de volgende dingen kan ik aanvinken of instellen

Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/734ymhw.jpg

Zoals op het plaatje te zien, is er geen equalizer aanwezig. Maar aangezien het een 'generic' USB-AUDIO ding is, is er mischien iets van een 3rd party ding wat ik kan gebruiken? (XP/Vista)
of zijn er losse 'enhanchments' te downloaden ergens?

Verwijderd

Topicstarter
Die 'Enhancement' dingen, dat zijn 'sAPO's (system audio processing objects), En kunnen door alle audio drivers voor Vista (Universal Audio Architecture) gebruikt worden. Aangezien ik zelf geen driver-ontwikkelaar ben, zal het me dan ook minstens een week kosten om een equalizer er voor te bakken.. maar dat verdom ik, MS had best een APO kunnen ontwikkelen (En die vervolgens kunnen bundelen met de DDK en de samples)

Ze hebben bij MS hun huiswerk niet afgemaakt, beetje jammer :/