Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aansluiting van laptop tft, hoe te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een laptop XGA scherm met een bepaalde aansluiting. Ik weet niet hoe ik die moet gebruiken. Ik wil hem gewoon als 2e scherm ergens inbouwen en op de pc aansluiten.

Scherminfo:
JFM4612067670 QD15XL06
3,3v 700mA

Kan iemand mij helpen?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v678/starskythe1st/IMG_2355.jpg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem deze guide eens door Laptop LCD aan VGA-kaart. Sprite_TM heeft er een mooi stuk over geschreven.

[ Voor 24% gewijzigd door TERW_DAN op 13-01-2008 21:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, maar je bent het linkje vergeten te plakken...

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Terw_Dan bedoelt deze; Laptop LCD aan VGA-kaart

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:02:
Thanx, maar je bent het linkje vergeten te plakken...
Helemaal niet O-)

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Aangezien je eigen inzet zich heeft beperkt tot het nemen van 1 foto; vrees ik dat het je niet gaat lukken.
Ene connector is voeding, andere zijn de beeldsignalen, pinout vind je in de datasheet van het scherm, alle overige info vind je in het ^ aangegeven topic.

Tenzij je zelf een convertor wil maken van beeld (DVI of analoog) naar LVDS, zal je het zelf moeten doen, slotje dus.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.