Ik heb tot vandaag onze Laptop aangesloten gehad via een UTP label op zijn interne LAN slot.
Nu wilde ik de Laptop toch ook eens draadloos gebruiken.
Alle instelling zijn goed en internet werkt naar behoren.
Alleen is het idiote dat ik, wanneer ik een werkende internetverbinding heb via WLAN, geen verbinging kan maken met de mappen/schijven van mijn interne netwerk.
Het standaard foutmeldingsscherm mbt machtigingen komt dan naar voren.
Met de UTP kabel aangesloten, lukt zowel internet als het openen van de betreffende mappen/schijven.
Ik draai op alle PC's XP.
(Op de Laptop XPpro SP2)
Ik heb Norton geinstalleerd
De Windows Firewall uitgeschakeld biedt ook geen oplossing...
Heeft iemand tips?
Alle suggesties die ik las via de zoekfunktie hadden betrekking op PC's die alléén Wifi hadden waarbij filesharing niet werkte.
Bij mij gaat het fout met Wifi en werkt alles goed wanneer ik rechtstreeks op de router zit met UTP
Bij Norton kan ik ook niets vinden wat ik uit moet zetten oid...
Wat mis ik nu nog?
Nu wilde ik de Laptop toch ook eens draadloos gebruiken.
Alle instelling zijn goed en internet werkt naar behoren.
Alleen is het idiote dat ik, wanneer ik een werkende internetverbinding heb via WLAN, geen verbinging kan maken met de mappen/schijven van mijn interne netwerk.
Het standaard foutmeldingsscherm mbt machtigingen komt dan naar voren.
Met de UTP kabel aangesloten, lukt zowel internet als het openen van de betreffende mappen/schijven.
Ik draai op alle PC's XP.
(Op de Laptop XPpro SP2)
Ik heb Norton geinstalleerd
De Windows Firewall uitgeschakeld biedt ook geen oplossing...
Heeft iemand tips?
Alle suggesties die ik las via de zoekfunktie hadden betrekking op PC's die alléén Wifi hadden waarbij filesharing niet werkte.
Bij mij gaat het fout met Wifi en werkt alles goed wanneer ik rechtstreeks op de router zit met UTP
Bij Norton kan ik ook niets vinden wat ik uit moet zetten oid...
Wat mis ik nu nog?