Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mo3lla
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-11 13:45
Ik heb Tomtom navigator 6 op mijn HTC S710 smartphone geïnstalleerd en probeer via mijn GTop G32 Bluetooth GPS module aan mijn HTC te koppelen. Het pairen van de G32 met mijn HTC gaat goed, maar de Tomtom software ziet de GPS module niet.

Volgens de handleiding van Gtop die gebaseerd is op Windows Mobile 5 zou ik naast een BT GPS device een SPP Slave device moeten detecteren. Echter vindt mijn HTC alleen een BT GPS device. Ik heb al verschillende COM poorten gebruikt, ook de secure optie heb ik uit en aan gehad.

Hoe kan ik dit oplossen?

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
mo3lla schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:52:
Ik heb Tomtom navigator 6 op mijn HTC S710 smartphone geïnstalleerd en probeer via mijn GTop G32 Bluetooth GPS module aan mijn HTC te koppelen. Het pairen van de G32 met mijn HTC gaat goed, maar de Tomtom software ziet de GPS module niet.

Volgens de handleiding van Gtop die gebaseerd is op Windows Mobile 5 zou ik naast een BT GPS device een SPP Slave device moeten detecteren. Echter vindt mijn HTC alleen een BT GPS device. Ik heb al verschillende COM poorten gebruikt, ook de secure optie heb ik uit en aan gehad.

Hoe kan ik dit oplossen?
Je moet even proberen een uitgaande poort op COM6 aanmaken, in de meeste gevallen is dit de truc.

• mo3lla
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-11 13:45
dat had ik al geprobeerd, maar helaas werkt het niet. Ik kan COM 6 & 7 kiezen, beide geen succes...