zoek all in 1 printer/scanner met wireless lan en foto negat

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-01 15:39
--------------------------------------------------------------------------------

Goededag,

Ik zoek een all in one printer/scanner/kopieren deze moet via wirelesslan worden kunnen aangesloten. De andere eis is dat ik foto negatieve kan scannen. Ik heb de volgende gevonden een canon PIXMA MP970 deze kan negatieve scannen maar heeft geen wireless lan een andere van canon is de mp600r deze heeft wel een wirelesslan maar kan geen foto negatieve scannen die is het zelfde met de brother DCP770CW wel wireless lan maar geen negatieve scanner. Dus mijn vraag is zijn er all in one apparaten die wireless lan heeft en een foto negatieve scanner. fax hoeft niet mag wel.en wel een beetje goedekoop dus apparaten voor pro voor 500 euro + wil ik niet max ongeveer 300 euro.
alvast bedankt voor het antwoord

• RoyBijster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-01 15:49

RoyBijster

Rocket Scientist

Dat zijn heel wat eisen die je daar poneert.
Ik weet niet of er specifiek modellen zijn die aan al je eisen voldoen, maar wat eventueel wel kan is een Print/scan wifi server. Deze sluit je aan op je printer en na wat instellen kan je hem via wifi aanroepen.
Ik heb recentelijk een Epson DX9400f aangeschaft. Deze werkt volgens hetzelfde principe en eenmaal aan de gang werkt het perfect.

Gr. Roy

I make things.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:56

Zoefff

❤ 

Naast het feit dat dit niet het juiste subforum voor een dergelijke vraag is, is het volgens mij gewoon een kwestie van googlen en sites van fabrikanten afstruinen. Alle bekende printerfabrikanten bieden een prima overzicht wat ze hebben qua multifunctionals. Staat daar niet tussen wat je zoekt dan zou het best wel eens kunnen zijn dat het (nog) niet bestaat. Op de multifunctional overzichtpagina van Canon staat in ieder geval al wel een model dat alles kan, alleen dan met bedraad netwerk i.p.v. wifi.

Succes met je zoektocht :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.