Toon posts:

Beste merk moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 2.364 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar het beste moederbord, en daarbij heb ik jullie hulp nodig.

Ik zoek het moederbord dat het beste kwa: performance, prijs, kwaliteit, features ed. is.

Dus ik wil niet zomaar een reactie van ik vind de xxx het beste.

Alvast bedankt.

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Het beste merk bestaat volgens mij niet, daar heeft iedereen zijn eigen mening over.
Asus? Gigabyte? DFI?

[ Voor 11% gewijzigd door SOEPSTENGEL13 op 13-01-2008 16:48 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:45:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar het beste moederbord, en daarbij heb ik jullie hulp nodig.

Ik zoek het moederbord dat het beste kwa: performance, prijs, kwaliteit, features ed. is.

Dus ik wil niet zomaar een reactie van ik vind de xxx het beste.

Alvast bedankt.
Is niet te zeggen;
Performance.. waarvoor ga je je pc gebruiken?
Prijs; alleen jij kan bepalen wat duur is en niet.
Kwaliteit; welke eisen stel jij eraan.
Features: welke heb je nodig.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Het "Beste" merk bestaat niet.

Je heb wel kwalitatief betere merken, deze zijn Asus en Gigabyte in mijn mening. Wat voor jouw het beste is ligt geheel aan wat je er mee wil doen, wat je buget is, ect. Je zal dus eisen moeten stellen en aan de hand van deze eisen op internet gaan zoeken wat voor jouw de beste keuze is kwa kwaliteit, features en prestaties.

[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 13-01-2008 16:49 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 15:04

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Wat het nut is om iedereen hier zijn mening te laten geven betreffende het beste moederbord merk ontgaat me. Je zult allemaal verschillende antwoorden krijgen waardoor je uiteindelijk door de bomen het bos niet meer zien. Iedereen kijkt anders naar dingen en heeft mogelijk andere persoonlijke ervaringen.
Stel je eisen op en ga rondkijken wat de markt je te bieden heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Ultraman op 13-01-2008 16:52 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Ik zou kiezen voor asus, want asus heb ik al jaren en werkt gewoon perfect Ik heb al jaren geen enkel probleem mee gehad dus ik zou je echt aanraden voor een asus moederbord.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:04

The Third Man

The Third Jellyfish

In de FAQ staat ook knip en klaar:
Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?
Zie hiertoe ook de Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. Hier vallen "Wat kan ik het beste hieraan upgraden?" vragen dus ook onder

Tweaker? het komt concreet hierop neer: er wordt immers van een echte Tweaker verwacht dat hij/zij zélf zijn/haar eisen kan opstellen en daarna zélf op zoek gaat.

Verwijderd

Anders begin je is anders met je openingspost.

Beste mobo vind ik de Asus Maximus Extreme. Maar zeker niet qua prijs/prestatie verhouding. Dan ga ik liever voor een Asus p5k-e. En merk zoals je ziet Asus, het grootste en uigebreidste qua assortiment.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:04

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:51:
Anders begin je is anders met je openingspost.

Beste mobo vind ik de Asus Maximus Extreme. Maar zeker niet qua prijs/prestatie verhouding. Dan ga ik liever voor een Asus p5k-e. En merk zoals je ziet Asus, het grootste en uigebreidste qua assortiment.
Ten 1e: waarom vind je dat mobo het beste? Ten tweede: waarom zou het merk met het grootste assortiment het beste zijn?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je kunt ook naar FSC moederborden kijken, zijn erg netjes gemaakt over het algemeen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lijkt me duidelijk, vooral als je bedenkt dat zelfs de beste merken totale rampenplanken hebben en zelfs de slechtste merken af en toe juweeltjes hebben. Merk is dus een bijzonder slechte kriterion om op te zoeken. Stel je eisen vast, kies chipset dat daar het beste bij aansluit. Zoek vervolgens borden die dat chipset hebben en overige features die je wilt. Dan heb je waarschijnlijk een vrij handzaam lijstje. Zoek daar dan weer reviews en ervaringen van. Waarschijnlijk vallen hier een paar af. Dan hou je nog wat over. Als je per se op basis van merk wilt kiezen is dit het moment. Zo niet de goedkoopste kiezen of op basis van kleur ofzo...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.