Toon posts:

Probleem met pc, enkele seconden vasthangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij deze wil ik vragen of iemand een oplossing heeft voor mijn probleem.
DIt is mijn probleem:

Telkens als ik spel wil spelen maakt niet uit of het online of single player is blijft het spel na enkele minuten hangen om de 30 seconden, en blijft iedere keer herhalen om de circa 30 seconden. Dit blijft maar doorgaan en weet niet waaraan het ligt. Mij opstelling van me pc is :

Asus M2N-X Mainboard
Asus 256 Mb 8600 GT
2 GB Geheugen GSKILL
2 x 250 gb Maxtor Sata 16 mb
5600 AMD X2 Processor

Heb diverse dingen geprobeert als andere drivers, performance drivers van guru3d.com. Nieuwe instal windows. Noem het maar op. Weet het echt niet meer maar word er wel gek van.
Het enige wat ik nog kan zeggen is dat Everrest zegt bij me grafische kaart dat die 512 erachter plaats aan geheugen maar er szit maar 256 mb op.Kan dit iets zijn of een foutje van everest?

hoop dat iemand me wil helpen met mijn probleeem want dit is niet leuk meer om spelletjes te spelen.

Met vriendelijke groet,

Alain

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou nooit blind uitgaan van wat Everest zegt, maar kijk eens in de specs van je videokaart, of het niet een ding met turbocache oid is. Dan pakt hij nog eens 256MB van je systeemgeheugen.

Verwijderd

Topicstarter
niemand weet wat het kan zijn,,a ub help mij, dank je

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 22:55
Processor te heet, dan klokt deze terug?

Op guru3d is een programma "pci latency tool" hiermee kontroleren of je niet een te grote waarde hebt voor je videokaart, standaard is 256, soms staat deze opeens zeer hoog.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zet eens, voordat je begint te spelen, alle overbodige software uit. Met name antivirussoftware. Sommige programma's zijn nogal actief op de achtergrond en kunnen daardoor je computer vertragen.

Kijk verder ook even na of je harde schijven wel in orde zijn.