Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nieuwprijs (oude) Nokia 6610i (i.v.m. verzekering)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een korte vraag, waar ik het antwoord echt nergens op kan vinden. Ik hoop op dus op de kennis (of connecties) van een van jullie!

Wat was de nieuwprijs/adviesprijs van een losse Nokia 6610i? Zijn deze gegevens nog ergens te vinden?

Reden voor mijn vraag: ik heb eind 2004 de Nokia 6610i gekocht i.c.m. met een Vodafone abonnement, ik moest toen nog € 55 bijbetalen. Deze telefoon deed het nog steeds goed, maar afgelopen kerstvakantie is er iemand op gaan staan en is het display niet meer leesbaar. Reparatie is duurder dan een nieuwe vergelijkbare telefoon. Ik kan de schade claimen bij de reisverzekering, maar die hebben een nota nodig van de aanschafprijs van de telefoon, of een opgave van de nieuwprijs van een vergelijkbaar verkrijgbaar model. Vodafone kan mij hier niet aan helpen (grmbl). Alvast heel veel dank voor de moeite!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 00:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ LPC-JP: Hey thanks, dit is al super!

Weet alleen niet of dit voor de verzekering voldoende gewicht in de schaal legt, heeft iemand nog een idee voor een meer 'officiele' bron (bijvoorbeeld adviesprijzen van Nokia zelf)?

• schooierd
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het lijkt mij dat Nokia zelf geen officiële prijslijsten hanteert, althans niet naar buiten (lees: de consument) toe.

Misschien dat je hier iets mee geholpen bent:

http://web.archive.org/we...es/nl_NL&fh_start_index=8

Via de Wayback website heb ik de oude (2004) webshop van Phonehouse gevonden (die van Vodafone is niet op te vragen). De adviesprijs voor de losse 6610i was bij hen toen 199,99 euro.

Misschien kun je via Wayback ook "officiëlere" info uit die tijd boven water krijgen, zoals prijslijsten in PDF-formaat?

[ Voor 11% gewijzigd door schooierd op 13-01-2008 19:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, mijn schadeformulier gaat vandaag de deur uit, samen met een print van WayBack en de historische ontwikkeling van de prijzen. Ik ben benieuwd! Dank voor jullie hulp _/-\o_ en wat mij betreft mag dit topic dicht.