IcQ server ??

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 6119

Topicstarter
hmm ik hoorde dat er een programmatje bestond dat je een IcQ server kan op zetten in Lan,intranet etc.

maar is dat waar bestaad het en zo ja waar ?

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Inderdaad dat bestaat. Zoek op een willekeurige Tucows mirror (deze bijvoorbeeld) naar ICQ Groupware, voor Windows NT/2000 is de server, je kunt hier alleen de ICQ Groupware client voor gebruiken, deze is ook op Tucows te vinden.

Ik zeg er wel even bij dat je dit ook had kunnen vinden door de zoekfunctie te gebruiken. Dus volgende keer graag eerst even search doen, ICQ server intikken, of alleen ICQ ofzo, dan had je hier waarschijnlijk ook al achter gekomen aangezien ik zeker weet deze info al es eerder gepost te hebben..

Topicstarter
okay sorry

Maar bedankt anyway

• Craftman
  • Laatst online: 13-09-2024
ik heb die icq groupware ook uitgeprobeerd, maar de functionaliteiten zijn erg summier.. op m'n werk leek mij dit ook wel handig, maar dingen zoals 'notes' en 'reminders' zijn eruit gestript.

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Klopt, die functionaliteit ben ik ook niet zo happy mee.. Zelfs simpele dingen als ALT-S voor het versturen van een berichtje mis ik heel erg..

Een of ander groepje creatieve software engineers hebben ook hun eigen ICQ server geschreven, ik weet zo gauw niet meer waar die te vinden is, maar dat zijn dezelfde lui die een programmaatje hebben geschreven om andermans ICQ nummer te faken, dus of dat nou zulke zuivere koffie is.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21224

Die groep heet icqteam, en die lui die zijn te vinden op www.icqteam.com
daar is een heel leuk icq server proggie te downloaden. enige nadeel is alleen dat het met de oudere versies van icq werkt t/m 99b
maar ik las dat ze binnenkort een nieuwe release uit gaan brengen die ook icq2000 ondersteund. ik heb het proggie gebrobeerd, is best geinig voor een lan of alleen een groep vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-04 08:41
www.icqteam.com Not Available
The domain www.icqteam.com which you are trying to access is currently unavailable. This may occur for several reasons -- the name may have changed, or it may have moved to a new location. Please try to access the site later, or contact the site's administrator.
Ehhh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jah eeehhh ???

waar is ie nou ?
Pagina: 1