PS3 usb stuk?

Pagina: 1
Acties:

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:33
Het verhaal is als volgt:
Ik backup mijn ps3 via usb naar een externe disk, ik bouw een grotere schijf in. ik zet mijn backup terug op de nieuwe schijf (ook weer via usb). is speel een paar spellen, ik kom er achter dat er een nieuwe firmware is voor de ps3 versie 2.10. ik download deze. Ik speel nog een tijd zonder problemen. Tot mijn controller leeg raakt. Ik sluit dus mijn controller aan op een usb kabel, en je raad het al, hij laadt niet meer op.
Hij laad wel op zo gauw ik hem aan de pc hang. Hebben meer mensen dit probleem, of heb ik gewoon stomme pech? Of zou het hardware matig iets kunnen zijn?

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Probeer is of je met andere USB apparaten wel voeding via usb binnenkrijgt. Mocht je wel met andere USB apparaten voeding krijgen, zit er op de controller aan de onderkant een klein reset knopje, als je die indrukt reset de controller zich. Het is het proberen waard (mijn controller deed niet maar aan motion sensing, en dat heb ik ook zo verholpen)

[ Voor 10% gewijzigd door BlackRageNL op 13-01-2008 16:43 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spielerij - Games & Discussies >>> Spielerij - Problemen & Vragen

En inderdaad, probeer eens een ander apparaat, en check (indien mogelijk) of je USB niet uit staat oid.

• cossy nl
sorry vergeten te melden, geprobeerde apparaten: usb stick, extrerne schijf en de controller.
Ook heb ik een verlengkabel er tussen gezet en die heb ik opengewerkt om de lijnen te contoleren, maar op de voedings lijn heb ik geen spanning :S en ik ben bang dat hij die normaal direct vanuit de voeding krijgt

Hmm ja ik zat dus te denken dat het misschien vanuit de firmware zou kunnen, dat in en uitschakelen van de USB (daar had ik een beetje op gehoopt, kan alleen niet vinden of het er is)

[ Voor 23% gewijzigd door cossy nl op 13-01-2008 17:35 ]

• cossy nl
Om een kleine update te geven:
De usb doet het nog steeds niet, maar we hebben misschien wel gevonden waar het aan scheelt. De PS3 die er last van heeft, heeft meerdere accounts, dus 1tje europees, 1tje amerikaans en 1 australische. En nu vermoed ik dat ik hem geupdate heb met een foute versie.
(dit is alleen een gedachte en we moeten nu wachten op een volgende update om het uit te vinden)