Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
Hallo,

Ik heb sinds vandaag weer Vista op mijn F3JP notebook gezet, deze heeft dus een ATi X1700 GPU.
Nadat Vista op mijn laptop stond wou ik de hardware die niet herkend werd, voorzien van drivers.
Dit bleek dus alleen de GPU te zijn. Nou is het zo wanneer Vista deze niet herkend, er standaard een vga driver wordt geinstalleerd. Nou heb ik dus via internet een ATi driver gedownload en gemod, welke zou moeten doen. Omdat ik eerder deze ook al had geinstalleerd.

Nou willen deze stappen wel lukken, maar zodra ik de standaard driver heb gedeinstalleerd en de nieuwe wil installeren. Dan pakt hij deze niet.. ATI Catalyst Install manager wordt dan geinstalleerd, maar niet de driver zelf waardoor ik nu dus met een rot resolutie zit opgeleverd.

Weet iemand hier een antwoord op.. Ik weet zelf niet meer wat ik verkeerd doe.
Ik heb alle stappen gevolgd die op driverheaven staat. Dus eerst de goede driver downloaden (3x al gedaan), uitpakken, modden met een modutility en installeren.

Zelfs wanneer ik nu de standaard installatie die op de Asus cd staat wil installeren (vista driver) dan doet ie het ook niet.

Wat doe ik fout.. graag jullie advies. Ik kom maar niet af van die Standaard Vista driver. Zodra deze verwijderd is, moet de laptop opnieuw gestart worden en installeerd ie hem weer opnieuw.. :?