Toon posts:

Grab'n'GO C54WMP Wireless Media Player

Pagina: 1
Acties:
  • 959 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allemaal,

Ik heb gisteren deze media speler gekocht, na gelijk alles te instaleren wat vrij simpel verliep wilde ik alles even goed uitproberen.
Nu speelt hij muziek goed af het geluid is ook super, maar nu wilde ik ook dvd films streamen van pc naar tv. Maar nu begint hij steeds te haperen met het beeld, ook filmpjes die we zelf gemaakt hebben van de honden haperen steeds dat zijn avi bestanden:(. Wel zonde want daarvoor hadden wij hem gekocht zodat we deze filmpjes konden laten zien op de tv draadloos, en lekker films konden kijken. Divx bestanden draait hij wel weer goed af.

Nu heb ik al op internet gezocht maar kan er niks over vinden hoe ik dit probleem kan oplossen, zodat ik zonder haperen mijn dvd films die op internet staat op mijn tv te bekijken:)
Ik hoop dat iemand iets weet wat ik kan proberen om het op te lossen?

Afbeeldingslocatie: http://www.conceptronic.net/site/images/produkten/C54WMP/C54WMP_pz1_60.jpg
Groetjes Brenda

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-02 13:18

zeroday

There is no alternative!

Brenda,

je hebt 3 manieren om data te streamen

- via de USB host port aan de achterzijde
- via de netwerk verbinding (bedraad)
- via draadloze verbinding

bij de eerste twee functies kan zonder meer VOB bestanden gestreamed worden. Echter het zal hem zitten in de wijze hoe de stream-rate zal zijn. Hoe hoger hoe meer kwaliteit, maar ook meer bandbreedte die gevraagd wordt

Ook via draadloze verbindingen kan er wel een VOB bestand gestreamed worden maar hier zal je dan wel een optimale 54Mbps verbinding (802.11g) moeten hebben die niet terug is gevallen naar een lagere snelheid (bij een rode of gele bal in het draadloze systeemscherm van de C54WMP) zou ik niet zo 1-2-3 een VOB bestand gaan streamen omdat dan problemen te verwachten zijn.
het advies is dan om je vob om te zetten naar divx (aangezien dat wel goed gaat)

Dus kijk wat hij bekabeld doet (indien draadloos gebruikt wordt) en wat het apparaat doet wanneer je bijv. een externe USB Harde schijf eraan hangt..

Bij draadloos ben je teveel afhankelijk van omgevingsfactoeren en de gebruikte wireless clients (router / accesspoint)

Wellicht heb je hier wat aan

There are no secrets, only information you do not yet have

Verwijderd

Topicstarter
Hoi zeroday ,

Bedankt voor je antwoord, ik heb het apperaat weer terug gebracht naar de winkel.
Omdat net zoals je al aangaf moeilijk is om films te streamen, en zelfs onz eigen filmpjes van de honden ging niet eens. Heb nu gekozen voor de freecom 350 Wlan, dan heb ik de keuze van een harde schijf en de keuze om te streamen:)

Gr Brenda