Toon posts:

TH-42PZ70 komt niet meer uit de standby?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vreemd probleem met een panasonic TH-42PZ70 (=PY70 maar dan duits model met DVB-T decoder). De kennis waarvoor ik hem installeerde heeft per ongeluk op het input-knopje van het programmeerbare tv gedeelte van een Onkyo DVD speler/receiver afstandsbediening gedrukt. Deze ab was out of the box en nog niet geprogrammeerd voor Panasonic. De tv reageerde hier echter toch op en nu gaat hij niet meer aan en springt automatisch in de stand-by stand.
Bij het inschakelen knippert het groene lampje zonder beeld, ik hoor een seconde tv geluid en daarna wordt het ledje rood. Hij reageert nog wel op de panasonic ab, want dan knippert het lampje even groen bij het indrukken van de konppen. Verder hebben de de stroom er al afgehaald en ook ik heb op av op de ab zitten drukken, maar zonder resultaat. Zou hier iets aan te doen zijn met die service of hotel menus? En wat valt daar in te stellen wat hiermee te maken kan hebben. Ik ga er vanavond weer heen om het iig te proberen. Als het niet lukt moet er maar even een monteur bij komen vrees ik.

• Woiter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03-2023

Woiter

wickeD

dit is mij dus ook net overkomen,

khad de pc eraan hangen, dvi -> hdmi

ineens knalt ie em eruit, zwart beeld,

aan uit zetten helpt ook niet, dan krijg ik ook die standby-mode en bij et aanzetten hoor ik ook ff 1 sec. tv geluid, maar geen beeld,

weet je inmiddels waar et aan ligt?