Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben een sap technisch consultant. Ik ben in een fase dat ik opzoek ben naar een nieuwe uitdaging.
Ik heb aanbiedingen van zowel Ctac als Uphantis gehad.
Hebben jullie ervaring met die 2 bedrijven ?
wat adviseren jullie als een sap bedrijf om ervoor te gaan werken .

De volgende criteria's zijn voor mij van belang :

- Doorgroemogelijkehden zowel in de diepte (techniek) , als in de breedte (functioneel sap module).
- Uitdagende interessante projecten, klanten
- Goede arbeidsvoorwaarden + collegiaal sfeer.

Alvast bedankt voor de tip(s).

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kweenie maar SAP is natuurlijk nogal gelimiteerd qua doorgroei afhankelijk van wat de leverancier gaat doen/maken/aanbieden. Maar met jouw kennis/ervaring (niet verder genoemd trouwens...) en voldoende inzet, kan je bij elk bedrijf wat zich bemoeit met SAP redelijk een loopbaan opbouwen.

En, no offence, maar als het je niet bevalt bij bedrijf A dan zijn er voldoende headhunters die je echt wel ergens anders willen/kunnen onderbrengen. Ik ben de mening toebedeeld dat je in een situatie verkeerd waar werkgever ondergeschikt is aan wat je kan.

*edit*
Lees je Rukapul in "Wat verdient een abap'er?" ook nog even?

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 13-01-2008 13:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:36
Je stelt een aantal hele brede vragen, terwijl je vrij weinig informatie geeft over je achtergrond, wensen en ervaringen met de werkgevers tot nu toe.

Ik stel voor dat je je topicstart uitbreidt, want anders zal dit topic of wegzakken of dichtgaan vrees ik :)

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:35
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:49:
Hallo allemaal,

Ik ben een sap technisch consultant. Ik ben in een fase dat ik opzoek ben naar een nieuwe uitdaging.
Ik heb aanbiedingen van zowel Ctac als Uphantis gehad.
Hebben jullie ervaring met die 2 bedrijven ?
wat adviseren jullie als een sap bedrijf om ervoor te gaan werken .

De volgende criteria's zijn voor mij van belang :

- Doorgroemogelijkehden zowel in de diepte (techniek) , als in de breedte (functioneel sap module).
- Uitdagende interessante projecten, klanten
- Goede arbeidsvoorwaarden + collegiaal sfeer.

Alvast bedankt voor de tip(s).
Met Ctac heb ik geen ervaringen, met Uphantis sinds begin dit jaar wel.... ikzelf ben overgestapt van Capgemini naar Uphantis met ongeveer dezelfde criteria als die jij hier noemt... (alleen de 1e ligt voor mij iets anders omdat ik iets meer de functionele hoek in wil).

Tot op heden heb ik na 2 weken nog geen enkele spijt van mijn keuze, maar goed, zoals anderen ook al aangeven: het is aan jou wat je belangrijk vindt. Ctac is een groot bedrijf, Uphantis is jong en groeiende... keuzes!

Mocht je nog informatie willen dan kun je me ook via mijn mailadres (via profiel) bereiken.

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Heb je het bedrijf knip (vestigingen in Eindhoven, Nieuwegein, Den Bosch, Amsterdam, Rotterdam) ook meegenomen in je overweging? Qua doorgroemogelijkehden zowel in de diepte (techniek) , als in de breedte (functioneel sap module) als uitdagende interessante projecten, klanten en goede arbeidsvoorwaarden + collegiaal sfeer ben je bij hen aan het juiste adres. Misschien een kijkje op hun site: www.knip.nl

Ongevraagd bedrijven aanprijzen wordt gezien als spam, gelieve inhoudelijk antwoord op de topicstarter te geven

[ Voor 16% gewijzigd door SmartDoDo op 15-01-2008 18:30 ]

Verwijderd

Misschien is het een idee om voor jezelf te beginnen. Zeker SAP consultants worden nog wel flink gezocht volgens mij.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-01 11:48
Ik werk zelf bij Uphantis in diemen maar dan niet bij de sap tak maar bij Uphantis network solutions. Kan niet zoveel zeggen over mijn sap collega's maar wel over uphantis in zijn geheel. Het is een heel jong en vooral heel erg plat bedrijf. Waar veel gedaan word aan de gezelligheid en het wij gevoel onder elkaar.

Verder mocht je vragen hebben PM me dan.

• wegbijcentric
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-01 10:27
Ben bij Uphantis langs geweest en twijfelde, het klinkt allemaal mooi en goed, maar had geen match op dat moment. Heb gekozen voor Logica en dat bevalt goed. Er is voor een SAP consultant veel mogelijk qua opdracht, trainingen/cursussen en ook aan fun (zowel team als Competence ERM breed) wordt veel aandacht besteed om de teamsfeer te versterken.
Pagina: 1