Toon posts:

Bod kan ik niet verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik deed een bod op de 7800GS AGP. Maar ik kreeg van vrienden een aantal berichten te lezen met hardware dat overeenkomt met wat ik nu hebt dat dat bottleneck is om de volle snelheid van een 7800GS AGP te kunnen gebruiken.

Ik zou dus mijn bod willen intrekken maar ik zie geen mogelijkheden hiervoor?

V&A aangeboden: XFX GeForce 7800 GS 256MB DDR3 256bit (AGP, DVI) PV-T70K-UAD(7,3)

Op marktplaats bijv kan je wel boden intrekken. Dacht dat het hier ook zo werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat op zondag geen 1 moderator bereid was om te reageren begrijp ik nog, Maar kom op zeg, het is alweer maandag, laat jullie handjes eens wapperen en maak mij eens uit voor idioot want ik had die en die uit de hoofd moeten leren en die en die knopjes moeten kennen en bla die bla??

Door mij heeft een bieder 7 euro meer geboden dan eigenlijk hoefde; hij bood voor en na mijn bod. Had toch wel gehoopt dat mijn en zijn opeenvolgende bod verwijderd werden.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Je begrijpt wel dat er hier allemaal vrijwilligers zitten hè ;) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hè? O-)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel FFk en vrijwilliger JHS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het is te merken dat ik me gisteren behoorlijk beroerd voelde.. Ik dacht nl. toch echt dat ik je bod gisteren al had verwijderd en hier een reactie had geplaatst.. Niet dus 7(8)7

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:53:
Het is te merken dat ik me gisteren behoorlijk beroerd voelde.. Ik dacht nl. toch echt dat ik je bod gisteren al had verwijderd en hier een reactie had geplaatst.. Niet dus 7(8)7
Is dit humor dat ik niet kan bevatten? Want je hebt ook een reactie hier geplaatst en het bod verwijderd? :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Hij poste het gisteren, dus het gaat over zondag. ;)
Het is te merken dat ik me zondag behoorlijk beroerd voelde.. Ik dacht nl. toch echt dat ik je bod zondag al had verwijderd en hier een reactie had geplaatst.. Niet dus 7(8)7

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1