Hii,
Ik wil graag een eigen website in PHP, de code gaat mij erg goed af, maar ik zit nog te denken over de indeling van de pagina.
Mijn website bestaat nu op de volgende manier.
include boven.php
include links.php
include $_GET['pagina']
include onder.php
Ingedeeld met DIV's in het bestand index.php en het middenstuk wordt aangeroepen via www.website.nl?pagina=contact.....
(het is veilig, je kan nooit een pagina van buitenaf aanroepen)
Maar, het eerst probleem wat ik tegenkwam. Ik zou graag de titel in de browser per pagina. Dus bij contactformulier boven in titel <title>Website - Contactpagina</title> en bij een forum het onderwerp, maar dit kan niet omdat de <title> tag al gesloten is en de pagina bij mij er nu later pas wordt aangeroepen.
Hoe kan ik dit het beste indelen?? Templates? HTML en PHP scheiden??
Ik weet het echt niet hoe dit moet, zijn er hier mensen met ervaring die mij kunnen helpen?? Ik ben nog maar beginneling
En als ik php en html zou moeten scheiden zie ik niet echt hoe dat moet.
Maar hoe delen jullie een pagina in?
Graag jullie antwoord!
Mvg Rutje1
Ik wil graag een eigen website in PHP, de code gaat mij erg goed af, maar ik zit nog te denken over de indeling van de pagina.
Mijn website bestaat nu op de volgende manier.
include boven.php
include links.php
include $_GET['pagina']
include onder.php
Ingedeeld met DIV's in het bestand index.php en het middenstuk wordt aangeroepen via www.website.nl?pagina=contact.....
(het is veilig, je kan nooit een pagina van buitenaf aanroepen)
Maar, het eerst probleem wat ik tegenkwam. Ik zou graag de titel in de browser per pagina. Dus bij contactformulier boven in titel <title>Website - Contactpagina</title> en bij een forum het onderwerp, maar dit kan niet omdat de <title> tag al gesloten is en de pagina bij mij er nu later pas wordt aangeroepen.
Hoe kan ik dit het beste indelen?? Templates? HTML en PHP scheiden??
Ik weet het echt niet hoe dit moet, zijn er hier mensen met ervaring die mij kunnen helpen?? Ik ben nog maar beginneling
En als ik php en html zou moeten scheiden zie ik niet echt hoe dat moet.
Maar hoe delen jullie een pagina in?
Graag jullie antwoord!
Mvg Rutje1