Toon posts:

[Word 2007] Macro-ondersteuning foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 814 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag,

Sinds gisteren krijg ik iedere keer wanneer ik Word 2007 opstart meldingen met betrekking tot Macro-ondersteuning, zie dit plaatje:

http://i98.photobucket.com/albums/l272/Pinokkio89/TMA-14.jpg

Deze melding moet ik een stuk of 6 x wegklikken, voordat ik eindelijk aan de slag kan. Ik heb al Macro's uit gezet, en ingesteld dat deze geen melding moet geven bij problemen, maar ik blijf het probleem houden...

Iemand een idee?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Plaatjes van foutmeldingen stellen we niet op prijs, domweg omdat ze a:) niet te indexeren zijn met de search, b) extra werk zijn voor degenen aan wie jij hulp vraagt.

Verder staat in de toelichting op de foutmelding een hele lap tekst hoe je er verder mee aan de slag kunt. Werk dat eens punt voor punt af, bekijk welk macroproject verantwoordelijk kan zijn voor de foutmelding, vermeldt wat er onlangs veranderd is in je officeinstallatie, kijk eens wat je op google kunt vinden over de foutmelding etc.

Kortom, loop eerst eens door de stappen heen voor een topicstart zoals beschreven in Registratievoorwaarden / korte FAQ en als je er dan niet uitkomt kun je gerust een nieuw topic openen, maar met dit topic kunnen we niet zoveel.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.